مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا،

توجه به تولید داخلی حمایت از رزمندگان جبهه اقتصادی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا، توجه به تولید ملی را مهمترین محور اقتصاد مقاومتی خواند و گفت: در زمان جنگ، مردم به رزمندگان حاضر در جبهه های نبرد کمک می کردند، حالا هم زمان کمک به رزمندگان در جبهه اقتصادی است که کالای ایرانی تولید می کنند.
کد خبر: ۹۰۰۴۰۷۵
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۹

حجت الاسلام محمدتقی صمددوخت در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، با اشاره به منویات رهبری و انتخاب شعار سال افزود: سخنان رهبر فرزانه انقلاب در ابتدای هرسال همیشه عامل وحدت ملی می شود، امسال نیز همچون سنوات گذشته بیانات همه جانبه و کاملی در خصوص حمایت از تولید ملی و کالای داخلی عنوان کردند.

وی یادآور شد: در شرایطی که دشمنان به دنبال آن هستند که به کشور ما ضربه بزنند، ملت انقلابی باید در جبهه هایی که دشمن از طریق آن ها حمله می کند، دفاع کنیم و در جبهه اقتصادی ما باید از کالای ایرانی حمایت کنیم.

حجت الاسلام صمددوخت در پایان با اشاره به وظایف دولتمردان در تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی ابراز کرد: در رأس وظیفه دولتمردان، مبارزه سرسختانه با قاچاق و جلوگیری از ورود کالاهای غیرضروری خارجی، تقویت تولیدکنندگان، تقویت سرمایه‌گذاران داخلی و تقویت نظارت بر کیفیت کالاها و وظیفه تولیدکنندگان نیز بالابردن کیفیت کالای ایرانی در برابر کالای خارجی و ارائه کالای ایرانی ارزان و باکیفیت است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها