غلام‌نژاد با اشاره به تمریناتش برای حضور موفق در این مسابقات گفت: نتیجه مسابقات چندان برایم مهم نیست زیرا تمام نمایندگان کشور در این رقابت‌ها شایسته اولی بودند اما این رتبه‌ به آنها داده نشد.
کد خبر: ۹۰۰۴۰۸۰
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، مهدی غلام‌نژاد نماینده جمهوری اسلامی ایران در مسابقات بین‌المللی قرآن کویت در رشته قرائت با اشاره به آمادگی کاملش برای حضور در این دوره از مسابقات قرآنی کویت، گفت: از کسانی که سال‌های گذشته در این مسابقات شرکت کرده‌اند اطلاعات خوبی گرفته‌ام و بر همین اساس تمرینات روزانه دارم و هر روز چند نوبت متناسب با قوانین مسابقات کویت و آنچه که در این مسابقات انتظار می‌رود به ویژه درزمینه تجوید تمرین می‌کنم.

وی تصریح کرد: کشور کویت برای این دور از مسابقات قرآن، اجازه همراه داشتن استادی را به ما نداده است بنابراین دو نماینده ایران در مسابقات قرآن کویت، بدون داشتن استاد راهنما حضور می‌یابند. در حال حاضر در بحث صوت و لحن از استاد شاه‌میوه و در بحث وقف و ابتدا نیز از استاد رحمانی بهره می‌برم و مبحث تجوید را خودم در خانه تمرین می‌کنم.

غلام‌نژاد ادامه داد: همه نمایندگان ایران در مسابقات بین‌المللی قرآن کویت در سال‌های گذشته به این مسئله تأکید دارند که در کشور کویت به نمایندگان ایران، بسیار سخت رتبه می‌دهند به طوری که طی این مدت فقط سه نفر توانسته‌اند رتبه سوم مسابقات کویت را از آن خود کنند و در رشته حفظ هم که تاکنون هیچ رتبه‌ای را کسب نکرده‌ایم.  

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر اینکه تمرینات خوبی دارم اما نتیجه مسابقات خیلی هم برایم مهم نیست چون در سال‌های گذشته، تمام نمایندگان کشور ما شایسته اولی بودند اما در عین حال به آنها رتبه‌ای داده نشده است. البته دوستانی که اطلاعاتی در زمینه مسابقات بین‌المللی دارند می‌دانند که حتی به دست آوردن رتبه سوم در این مسابقات، چه شاهکاری می‌تواند باشد.

نماینده جمهوری اسلامی ایران در مسابقات بین‌المللی قرآن کویت گفت: این روحیه را به خود داده‌ام که اگر رتبه‌ای هم در مسابقات بین‌المللی کویت به دست نیاوردم خیلی ناراحت نشوم و از آنجا که در مرحله نهایی مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان شرکت کنم لذا به آن هم فکر می‌کنم تا بلکه در مسابقات دانشجویان بتوانم رتبه شایسته‌ای را به دست آورم.

مهدی غلام‌نژاد و محمد‌جواد دلفانی نمایندگان کشورمان در این رقابت‌ها هستند که روز 21 فروردین به این مسابقات اعزام می‌شوند و تا روز 29 فروردین در کویت حضور خواهند داشت. غلام‌نژاد بلافاصله پس از بازگشت از کویت باید برای حضور در مرحله نهایی مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان راهی مشهد مقدس شود.

 

ارسال نظرات