امروز مهم ترین تکلیف ما در برابر عظمت و عزت خلق شده به همت شهدا، حفظ اصول و مبانی انقلاب اسلامی و تلاش برای خدمتگزاری بیشتر به مردم است و همه مدیران و دست‌اندركاران امور مردم باید با اعتقاد قلبی و عزم راسخ و عمل به وصیت نامه شهدا در راستای سربلندی نظام الهی و خدمت بی‌منت تلاش کنند.
کد خبر: ۹۰۰۴۱۰۰
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت سردار «محمدحسن قاسمی‌طوسی» از سوی آیت ‌الله «نورالله طبرسی» نماینده ولی فقیه در استان مازندران و «محمد اسلامی» استاندار، پیام مشترکی صادر شد.

در این پیام آمده است: شهادت اوج کمال انسان و از مقدّس ترین مفاهیم معارف الهی است، آنگاه که انسان تمام هستی خود را یک جا نثار معبود می‌کند و قطره وجودش به دریای بیکران هستی مطلق می‌پیوندد.

شهدا، با نثار گوهر هستی خود در راه حق و حفظ كیان اسلام، انقلاب و كشور، وجود والای خود را به حق پیوند زدند و در تاریخ ایران اسلامی ماندگار و به الگویی راستین بدل شدند.

در مکتب توحیدی اسلام، از خود گذشتگی در راه خدا و دفاع از حق در بالاترین حد، ارزش گذاری شده و فرهنگ ایثارگری و شهادت طلبی در متن اسلام از درخشش و ویژگی برجسته‌ای برخوردار است.

سردار سرلشکر شهید «محمدحسن قاسمی‌طوسی» یكی از جلوه های عظیم و ماندگار مقاومت و شجاعتِ مردان خالص و از جان گذشته و بی ادعای سرزمین ولایی مازندران است.

نقش موثر، ارزنده و کلیدی این شهید بزرگوار و از جان گذشته در عملیات «والفجر 8» که یکی از عملیات‌های غرورآفرین در 8 سال رویایی با جهان خصم بود برای همیشه در كتاب سترگ حماسه دوران دفاع مقدس ثبت و ضبط خواهد بود تا جایی كه مقام معظم رهبری در وصف شجاعت این شهید عزیز فرمودند: «شجاعت و فعالیت شهید طوسی در صحنه جنگ منجر به كسب فتوحات، سرافرازی و افتخاری ابدی شد.»

وی و جوانان حماسه ساز انقلابی و هم رزمان مجاهدش در لشکر 25 کربلا با شجاعت، همت جهادی و اشراف و تدبیر قوی اطلاعاتی، موجبات رقم خوردن عملیاتی بزرگ و اعجاب انگیز را برای صف شكنان و لشكریان پیروز جبهه اسلام فراهم آوردند که پس از گذشت سالها، ایده های طراحی آن مورد توجه نظریه‌پردازان بزرگ نظامی دنیا است.

سردار شهید «محمدحسن قاسمی‌طوسی»، شهدای والامقام شهرستان نكا به ویژه شهدای مدافع حرم آل‌الله، گام در راهی گذاشتند كه سرمشق والای آن حضرت امام حسین (ع) بود و با تقدیم خون خود، الگویی متعالی برای جوانان این مرز و بوم باقی گذاشتند تا در راه دفاع و پاسداری از كیان این مرز و بوم از سرچشمه زلال آن آموزه های جاودان سیراب شوند.

بزرگترین مجاهدت در تبعیت از راه شهدا درک اهداف حقیقی آنهاست. امروز مهم ترین تکلیف ما در برابر عظمت و عزت خلق شده به همت شهدا، حفظ اصول و مبانی انقلاب اسلامی و تلاش برای خدمتگزاری بیشتر به مردم است و همه مدیران و دست‌اندركاران امور مردم باید با اعتقاد قلبی و عزم راسخ و عمل به وصیت نامه شهدا در راستای سربلندی نظام الهی و خدمت بی‌منت تلاش کنند.

اینجانبان یاد و خاطره آن مجاهد و مرد میدان‎های سخت، شهید والامقام سردار «محمدحسن ‌قاسمی‌طوسی» بیش از 430 شهید گلگون كفن شهرستان نكا، شهدای دوران ساز مدافع حرم آل الله و پدر شهیدان طوسی را گرامی می‌‌داریم و از آستان خداوند قادر متعال مسالت داریم تا توفیق گام نهادن در راه و مسیر متعالی شهیدان را برای همه جویندگان و پاسداران آرمان‌های انقلابی آن گلگون كفنان نصیب نماید.

امید است همه ما با الگو گرفتن از این مردان راستین و صادق در سایه منویات مقام معظم رهبری در سال مزین به «حمایت از كالای ایرانی» پرتلاش تر در میدان سربلندی، شکوفایی و آبادانی ایران عزیز و مازندران سرسبز، حاضر باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها