نقص فنی فروش بلیت قطار کرمانشاه-مشهد برطرف شد

تا دیروز به دلیل نقص فنی امکان خرید بلیت قطار کرمانشاه-مشهد در سایت شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا فراهم نبود وامروز متقاضیان می‌توانند بلیت این مسیر ریلی را با قیمت ۱۲۶ هزار و ۹۰۰ تومان از سایت این شرکت خریداری کنند.
کد خبر: ۹۰۰۴۱۲۱
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج،29 اسفندماه سال گذشته با حضور رئیس‌جمهوری شهر کرمانشاه طی مراسمی به شبکه ریلی کشور متصل شد. به گفته الیاسی، رئیس اداره برنامه و بودجه استان کرمانشاه قرار بر این بوده که بلیت فروشی مسیر ریلی کرمانشاه-مشهد از روز 5 فروردین آغاز شود. این در حالی بود که شهروندان کرمانشاهی طی روزهای اخیر نتوانستند بلیت قطار مذکور را خریداری کنند.

البته موسوی معاون مسافری راه‌آهن دیروز در این رابطه به تسنیم گفته بود:‌ قطار کرمانشاه-مشهد همچنان پابرجاست و هر چهار روز یکبار -در این مسیر- تردد دارد.

این در حالی بود که بررسی بلیت فروشی سایت‌های معتبر در بازه زمانی مورد اشاره مقام مسئول راه‌آهن (هر 4 روز یکبار) هیچ بلیتی برای مسیر ریلی کرمانشاه-مشهد و بالعکس وجود خارجی ندارد. حتی در برخی سایت‌های فروش بلیت از جمله شرکت حمل‌ونقل ریلی رجاء هیچ نامی از کرمانشاه وجود نداشت. (تصویر پایین)

اخبار مرتبط؛ قطار کرمانشاه افتتاح شد، راه‌اندازی نشد

معاون مسافری راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با تسنیم یکی از دلایل عدم دسترسی مردم به بلیت قطار کرمانشاه-مشهد را بروز نقص فنی در سایت شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا عنوان کرد و گفت: مردم می‌توانند به راحتی از طریق سایر سایت‌های معتبر نسبت به خرید بلیت قطار مذکور اقدام کنند.

از سوی دیگر به نظر می‌رسد پیگیری‌ها صورت گرفته در این زمینه باعث رفع نقص فنی سایت اینترنتی شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا شده، چراکه نام کرمانشاه در سامانه فروش بلیت این شرکت اضافه شده است. قیمت بلیت یکطرفه قطار کرمانشاه-مشهد در حال حاضر 126 هزار و 900 تومان و مدت زمان این سفر حدود 21 ساعت است.

به گزارش تسنیم، 60 درصد قطارهای کشور در اختیار شرکت حمل‌ونقل ریلی رجاست. شرکتی که به گفته مدیران آن از مشکلات متعددی از جمله کمبود نقدینگی رنج می‌برد. این شرکت هر از چندگاهی با تهدید به گرانی بلیت قطارها، خواستار پرداخت مطالبات خود از دولت بوده است.

ارسال نظرات