سرهنگ هاشمی: راهیان نور با عزت در حال اجراست و مسؤولان با معیار مقام معظم رهبری خودشان را تنظیم کنند و طبق بیانات ایشان کار کنند و اطاعت از ولایت زبانی نیست.
کد خبر: ۹۰۰۴۱۳۳
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۶
 به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سرهنگ پاسدار سیدقاسم هاشمی اظهار کرد: درباره اهمیت راهیان نور همین بس که دغدغه مقام معظم رهبری در راستای  تعمیق معنویت و ارزش‌های دفاع مقدس است که در چندین مورد آن را تایید کردند و بیشترین سفر استانی معظم‌له در طول سالیان رهبری، به راهیان نور بود که حدود 6 سال حضرت آقا به راهیان نور آمدند و فرمایشات راهبری راهیان نور را هم از جهت کمیت و هم از جهت بهبود کیفیت تاکید داشتند که با قدرت برگزار شود و لذا برکسی پوشیده نیست که راهیان نور کم‌هزینه‌ترین راه تبلیغ گسترده و تعمیق باورهای دینی شهید و شهادت ماست.

مسئول پیشکسوت سپاه کربلا تصریح کرد: شاید خیلی هزینه‌های جاری داشته باشد هزینه مادی داشته باشد اما خود شهدا و سرزمین نور روایتگر هستند از این منظر برای افرادی که در عرصه‌های فرهنگی کار می‌کنند، کم هزینه است چون باری از دوش آنها گرفته می‌شود.

رئیس سابق ستاد راهیان نور سپاه کربلا افزود: در بحث یادمان هفت تپه یکی از عقده‌های وا نشده مردم استان مازندران موضوع عدم احیای هفت تپه بود که در این چند سال اخیر تدبیر شد و هفت تپه تا حدودی احیا شد.

این مسؤول با اشاره به اینکه امسال سال پنجم برنامه‌های هفت تپه است، خاطرنشان کرد: ستاد احیای مردمی هفت تپه تشکیل شد و قدم بزرگی است.

سرهنگ پاسدار هاشمی ادامه داد: دیدگاه بنده این است واقع عاشورا چون دیدگاه مردمی بود به ما رسید اگر سازمانی یا اداری می‌شد به ما نمی‌رسید.

این پیشکسوت در نهاد اسلامی افزود: تنها راه احیای هفت تپه که امسال رونق گرفت ، بویژه  حضور دو شهید گمنام که در آنجا تشییع و تدفین شد، عقده دیرینه مردم مازندران وا شد و خدا را شکر می‌کنیم باعث شکوفایی این منطقه شد.

وی با بیان اینکه رزمندگان مازندران احساس می‌کردند در جنوب مستاجرند و نهایتا این کار بزرگ و احیای هفت تپه صورت گرفت، گفت:
الان مسؤولان استانی مضاعف باید پای کار باشند بابت آوردن دو شهید خوشنام و برای بازسازی و ساختن المان و یادمان هفت تپه، مردم صد درصد آماده کار هستند و مسؤولان باید پاپیش بگذارند.

رئیس سابق ستاد راهیان نور سپاه کربلا اظهار کرد: کشورهای دنیا برای قهرمان‌سازی دست به افسانه‌سازی می‌زنند و فیلم‌ها و سریال‌های مختلفی می‌سازند اما هشت سال دفاع مقدس ما نه تنها افسانه نبود بلکه یک علمیات والفجر هشت تمام تئوری پردازی‌های  نظامی دنیا را در هم پیچید.

این مسؤول ادامه داد: تنها راه نجات کشور آشنایی نسل جوان با قهرمانان ملی ماست. برای شهید طوسی باید فیلم‌ها ساخت، شهید محمد بلباسی به‌عنوان قهرمان ملی ماست هرکسی شک دارد باید در دینش شک کند و باید برای معرفی شهید بلباسی کار کرد.

سرهنگ پاسدار هاشمی با اشاره به اینکه برای شناسایی شهدا به نسل جوان  باید هزینه کرد، افزود: در بحث دفاع مقدس باید هزینه کرد، در سال‌های گذشته از گلوگاه تا رامسر ۲۰۰۰ شهید را در راهیان نور معرفی کردیم؛ لذا در بحث شناسایی شهدا همت استانی و مسؤولان را می‌طلبد و همه پای کار بیایند و شهدا را به نسل جوان معرفی کنند.

وی تصریح کرد: راهیان نور با عزت در حال اجراست و مسؤولان با معیار مقام معظم رهبری خودشان را تنظیم کنند و طبق بیانات ایشان کار کنند و اطاعت از ولایت زبانی نیست.

رئیس سابق ستاد راهیان نور سپاه کربلا خاطرنشان کرد: شما نگاه کنید در همین مناطق خادمانی هستند که مشغول خدمت به زائران هستند شاید این خادمان در خانه خود کار نکنند اما در اینجا به تاسی از شهدا حتی سرویس بهداشتی هم تمیز می‌کنند.

این مسؤول بیان کرد: با توجه به نامگذاری شعار امسال« حمایت از کالای ایرانی» و اینکه 6 میلیون زائر راهیان نور در کشور داریم، تولید مواد غذایی و ارائه خدمات به زائر باید تولید داخل باشد.  

سرهنگ پاسدار هاشمی اظهار کرد: 30 سال تجربه راهیان نور داریم برای همین در بخش حمایت از کالای ایرانی،در اردوی راهیان نور، ما این را به اثبات رساندیم چرا که سپاه ولایی است و "ما می‌توانیم" را نشان داد.

وی با اعلام اینکه در دوره طلایی‌ترین تاریخ شیعه هستیم، ادامه داد: در این چهل سال انقلاب، آمریکا و رژیم صهیونیستی تمامی تلاش را برای نابودی این چراغ روشن بکار گفت اما خدا نخواست.

رئیس سابق ستاد راهیان نور سپاه کربلا با بیان اینکه قدر این تاریخ طلایی را بدانیم، خاطرنشان کرد: یادمان هست شهید طوسی با رزمندگانی که در شب‌های عملیات والفجر در سرمای استخوان‌سوز تمرین غواصی می‌کردند و رزمندگان در این سرما دچار تب 40 درجه می‌شدند، شهید طوسی می‌گفت: «آب مهریه زهراست تب این سرما کاری با من ندارد بچه‌ها جنگ تمام می‌شود اما حسرت این داغ تب 40 درجه به دل ما می‌ماند»، لذا این  چهل سال انقلاب همان تب 40 درجه است و باید قدر آن را بدانیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها