آیت‌الله شیخ رسول فلاحتی بیان کرد: می‌بایست برای به ثمر نشستن اهداف و آرمان‌ها انقلاب اسلامی آحاد مردم- از سیاسیون تا مذهبیان- در کنار هم باشیم زیرا در استان گیلان همسویی میان گروه‌هایی که کار کننده هستند نبود.
کد خبر: ۹۰۰۴۱۸۳
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی پیش از ظهر امروز(شنبه) در حسینیه‌ی سپاه قدس گیلان به سخنرانی پرداخت و اذعان داشت: می‌باید همسویی میان افرادی که دغدغه‌ی دین‌ دارند به وجود آورد.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان ضمن اینکه از پاسداران خواست تا از ابراز لطف و نصب بنرهای تبریک برای تصدی جدا خودداری کنند، گفت: انسان ظرفیت‌های بسیاری دارد که اگر از آن‌ها استفاده کند به جایگاه رفیعی خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه یکی از اهدافم فراهم کردن همسویی میان مسئولین سازمان‌ها است، بیان کرد: می‌بایست برای به ثمر نشستن اهداف و آرمان‌ها انقلاب اسلامی آحاد مردم- از سیاسیون تا مذهبیان- در کنار هم باشیم زیرا در استان گیلان همسویی میان گروه‌هایی که کار کننده هستند نبود.

وی با اشاره به بعثت پیامبران برای تعالی و رشد انسان افزود: انسان به‌تنهایی برای تعالی نمی‌تواند موفق شود و حتماً برای رشد خود نیازمند راهنمای کامل ازجمله پیامبران و ائمه است.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با تأکید بر همسویی بین کارگزاران گفت: تاکنون در استان هرکسی باتدبیر خود حرکت کرده و ما در تلاش هستیم تا کسانی که درد دین‌دارند را با خود همراه کنیم و یقیناً خداوند نیز ما را همراهی خواهد کرد.

امام‌جمعه رشت با اشاره به قدرت اعطاشده از سوی خدا به انقلاب گفت: ایران با رشد و تعالی الهی به درجه‌ای رسیده که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند اگر رژیم صهیونیستی خطایی کند تلاویو جعلی را با خاک یکسان خواهیم کرد.

آیت‌الله فلاحتی با تأکید بر اینکه برای موفقیت و پیشرفت باید اراده داشت گفت: اگر ما اراده داشته باشیم، تلاش کنیم و بخواهیم یقیناً می‌توانیم شرایط جامعه را به نفع اسلام و ارزش‌های انقلاب اسلامی تغییر دهیم.

وی با اشاره به آیات قرآن و اراده انسان در دستیابی به خواسته‌ها افزود: خداوند در قرآن تأکید کره که کسی بخواهد برای رسیدن به سعادت تلاش کند به آن عطا می‌کند.

امام‌جمعه رشت سبک‌بالی انسان را یکی از روش‌های تعالی و رشد انسان برشمرد و گفت: اگر انسان سبک‌بال و به دنبال سعادت در آخرت باشد یقیناً موفق خواهد شد و به تعالی معنوی و دنیوی خواهد رسید.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان بابیان اینکه سپاه پاسداران قدمگاه امام زمان (عج) و شهدا است گفت: مشکلات در استان بسیار زیاد است اما با همسویی و تعامل همه مشکلات استان قابل‌حل است.

آیت‌الله فلاحتی بابیان اینکه دوران تاخت تاز و پرداختن به حواشی تمام‌شده گفت: همه باید تلاش کنند تا مشکلات استان حل شود و از حاشیه پردازی و کار اساسی نکردن برای مردم بپرهیزند.

وی بابیان اینکه همیشه در کنار پاسداران و بسیجیان خواهیم بود گفت: امیدواریم خداوند اگر خواست جان ما را بگیرد در بین پاسداران باشد و تلاش کنیم تا رضایت خداوند را جلب نماییم.

 

ارسال نظرات