خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه سمیرم:

تعصب خرید کالای ایرانی باید یک فرهنگ شود

جواد فصیحی تعصب خرید کالای ایرانی را برای رونق اقتصادی کشور را یک الزام خواند
کد خبر: ۹۰۰۴۱۸۶
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۷

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سمیرم در گفت‌وگو با خبرنگاربسیج با تبریک سال ۹۷ اظهار کرد: مقام معظم رهبری همچون سال‌های گذشته راه اعتلای کشور را با پیام نوروزی اعلام و حمایت کالای ایرانی یک تکلیف برای ما شده است.

سرهنگ جواد فصیحی با تأکید بر تکیه‌بر توان داخلی تأکید کرد: استفاده و به‌کارگیری جوانان در میدان‌های مختلف مخصوصاً عرصه مدیریتی پرچم استقلال، عزت و عزمت ایران را برافراشته‌تر از گذشته خواهد کرد.

وی با تأکید بر خرید کالاهای ایرانی تصریح کرد: همان‌گونه که مقام معظم رهبری در سخنان روشنگرانه خود در ابتدای سال فرمودند باید تعصب خرید کالای ایرانی همانند تعصب رنگ قرمز و آبی در بین جوانان شود.

فصیحی تولیدکننده، مصرف‌کننده، دولت و رسانه را چهار رکن اساسی برای عملی شدن شعار سال خواند و گفت: نقش رسانه‌ها از دیگر ارکان برای دعوت مردم و کاهش سیاه نمایی‌ها از همه مهم‌تر است.

وی آگاهی از داشته‌ها و ثروت ملی را یک اصل الزامی برای ترغیب مردم به خرید کالای داخلی عنوان کرد و افزود: مسئولان طبق منویات مقام معظم رهبری باید دست از کم‌کاری‌ها بردارند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سمیرم خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی با رویکرد محرومیت‌زدایی باید موردتوجه همه مسئولان و مردم قرار گیرد و امروز زمان آن رسیده دست از قبیله گرایی سیاسی و جناح‌بندی‌ها برداشته و برای تقویت اقتصاد ملی هم‌صدا شویم.

وی گفت: باید در عمل اتکا به نفت را کم کرد و با سبک زندگی ایرانی اسلامی از تجمل‌گرایی و اسراف گری دوری کرد.

سرهنگ فصیحی خواسته مردم سمیرم از مسئولان را نگاه به ظرفیت‌های شهرستان خواند و گفت: سمیرم درزمینهٔ گردشگری و صنایع تبدیلی فرصتی استثنایی داراست که باید به آن توجه جدی شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار