کارشناس مسائل مذهبی:

قرآن کریم به طعنه‌زنندگان به شهدا پاسخ‌های خوبی می‌دهد/ شهدا عزت‌آفرین و افتخارآفرین هستند

یک کارشناس مسائل مذهبی گفت: قرآن کریم به طعنه‌زنندگان به شهدا پاسخ‌های خوبی می‌دهد و شهدا عزت‌آفرین و افتخارآفرین هستند.
کد خبر: ۹۰۰۴۲۰۱
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، یادواره ۲۶ شهید پایگاه شهید رجایی و شهدای مدافع حرم شاهرود با حضور مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.
در این یادواره شهدا که به همت بسیجیان پایگاه شهید رجایی حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم‌الانبیا (ص) شاهرود و هیأت امنای مسجد علی ابن موسی‌الرضا (ع) شهرک شهید رجایی برگزار شد، امام جماعت مسجد در سخنانی با خیرمقدم به همه شرکت‌کنندگان، مسؤولان، خانواده شهدا و ایثارگران اظهار کرد: خداوند در سوره بقره می‌فرماید عده‌ای تصور نکنند کسانی که در راه خدا کشته شدند، مرده‌اند بلکه زنده‌اند و نزد خدا روزی می‌خورند و مقام آن‌ها را بیان می‌فرماید.
حجت‌الاسلام علی شاهچراغ افزود: در سوره آل‌عمران خداوند در جواب عده‌ای راحت‌طلب که چرا بجنگیم یا عده‌ای که امروز می‌گویند چرا جوانان در کشورهای دیگر بجنگند، پاسخ‌هایی دارد.
وی تصریح کرد: این نشان می‌دهد قرآن برای همه تاریخ است که خدا به این افراد ایرادگیر پاسخ می‌دهد؛ شهدا عزت‌آفرین و افتخارآفرین هستند و باید قدردان شهدا باشیم.
حجت‌الاسلام صفرعلی مرادی، مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در این مراسم به ایراد سخن پرداخت و در ادامه ذاکر اهل بیت (ع) و شاعر انقلابی، محمد عرب‌نجفی در رثای شهدا و اهل بیت (ع) به مرثیه‌خوانی پرداختند.
اجرای گروه سرود پایگاه بسیج و گروه تواشیح ثقلین از دیگر برنامه‌های این یادواره بود.
در حاشیه این برنامه ایستگاه صلواتی با پذیرایی از شرکت‌کنندگان با چای و خرما و ایستگاه واکس صلواتی و تقدیم یک صفحه قرآن به شهدا و خیرمقدم به شرکت‌کنندگان توسط بسیجیان پایگاه انجام شد.
دهمین یادواره شهدا شهرک شهید رجایی به یاد شهدای این محله ازجمله شهیدان حجت‌الاسلام محمود صاحبی، سیدهادی مرتضوی، موسی‌الرضا سعدی، سیدمحمود موسویان، ابراهیم محمودیان، سیدغلامرضا میرغنی، غلامرضا سلیمانی، غلامعلی عرب‌نجفی، محمد منتظری، محمدکاظم عرب، غلامعلی براتی و عباس شریعتی برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار