سجادی خادم گروه جهادی-تبلیغی محمد رسول الله در گفت‌و گو با «بسیج»مطرح کرد
سجادی گفت: تیم خواهران در شهرستان دلگان به اقداماتی فرهنگی از قبیل ترویج کتاب خوانی، ارزیابی فعالیت نیروهای فرهنگی بومی گروه جهادی پرداختند.
کد خبر: ۹۰۰۴۲۱۸
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۴
سید علیرضا سجادی خادم گروه جهادی-تبلیغی محمد رسول الله در گفت‌و گو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج پیرامون اقدامات این گروه جهادی در نوروز ۹۷ گفت:ایام نوروز بهترین فرصت برای برگزاری اردوی جهادی است چراکه در این ایام، دانشگاه ها، حوزه ها و ادارات تعطیل هستند و فصل کشاورزی هم نیست به همین دلیل افراد فرصت بیشتری برای خدمات رسانی دارند.
 
سجادی افزود: این گروه در سیستان و بلوچستان مشغول به فعالیت بود، که از جمله این اقدامات تاسیس خانه عالم در روستای ماهور گفته شهرستان دلگان، تاسیس سرویس بهداشتی مسجد در روستای افضل آباد، کاشی کاری، سرامیک و لوله کشی خانه عالم و نیز احداث کانون فرهنگی در روستای هورکی صورت گرفت.
وی در زمینه اقدامات فرهنگی این گروه جهادی عنوان کرد: از مجموع بیست و دو نفر طلبه اعزامی همگی به فعالیت فرهنگی- تبلیغی مشغول بودند.
سجادی تصریح کرد: تیم خواهران در شهرستان دلگان به اقداماتی فرهنگی از قبیل: ترویج کتاب خوانی، ارزیابی فعالیت نیرو‌های فرهنگی بومی گروه جهادی پرداختند.
ارسال نظرات