خبرهای داغ:
دانشجویان بسیجی همواره عمل به تکلیف مهم دفاع از انقلاب اسلامی و پاسداری از اصول تغییرناپذیر «نه شرقی و نه غربی» را سرلوحه کار خود داشته اند و در همین راستا حمایت همه جانبه خویش را در تحقق اهداف مشترک همه مسلمانان که ایجاد حکومت و تمدن بزرگ اسلامی و با محوریت دانشگاه ها می باشد را اعلام می دارند.
کد خبر: ۹۰۰۴۲۴۲
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان جنوبی به پاس زحمات روسای پیشین دانشگاه بیرجند و دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند بیانیه ای صادر کرد.
متن کامل این بیانیه به شرح ذیل می باشد.

"بسم الله الرحمن الرحیم"
 
ما می‌خواهیم علم با اخلاق پیش برود.دانشگاه همچنان كه مركز علم است؛ مركز دین و معنویت هم باشد.(مقام معظم رهبری ۱۳۷۶/۰۶/۱۹)

جناب آقای دکتر خلیل خلیلی
جناب آقای دکتر علیرضا حسنی

با سلام و آرزوی سلامتی برای نائب برحق حضرت ولی عصر(عج) ، امام خامنه ای (مدظله العالی) وتبریک ایام خجسته ی ماه رجب و آغاز سال ۱۳۹۷ هجری خورشیدی که با رهنمود مقام معظم رهبری مزین به نام (سال حمایت از کالای ایرانی) گردید؛  امیدواریم به برکت خون شهدای عزیز، سالی پر عزت و پرافتخار برای ایران و ایرانی باشد .
دانشجویان بسیجی همواره عمل به تکلیف مهم دفاع از انقلاب اسلامی و پاسداری از اصول تغییرناپذیر «نه شرقی و نه غربی» را سرلوحه کار خود داشته اند و در همین راستا حمایت همه جانبه خویش را در تحقق اهداف مشترک همه مسلمانان که ایجاد حکومت و تمدن بزرگ اسلامی و با محوریت  دانشگاه ها می باشد را اعلام می دارند .
از آنجا که توفیق داشتیم تا مدت قابل توجهی را شاهد خدمات و تلاش های ارزشمند شما دو عزیز بزرگوار در مسئولیت ریاست دو واحد دانشگاهی مهم و تاثیرگذار این استان باشیم ؛ لذا بر خود فرض می دانیم از تلاش های شما در هدایت و مدیریت دانشگاه بیرجند و دانشگاه آزاد اسلامی تقدیر و تشکر نماییم .
همچنین شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان خراسان جنوبی انتصاب شایسته جناب آقای دکتر احمد خامسان به عنوان سرپرست جدید دانشگاه بیرجند و جناب آقای دکتر هاشمی به عنوان سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند را تبریک عرض نموده و ضمن توفیق روز افزون برای ایشان در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در جهت اسلامی نمودن دانشگاه ها و ارتقای علمی و فرهنگی این مجموعه عظیم ، هرگونه تعامل و همکاری بین این دو مجموعه را ارج می نهد و اعلام آمادگی کامل می نماید .
امید است با تعامل روزافزون بسیج دانشجویی با دانشگاه های استان ، زمینه همکاری های بیشتر صورت گرفته و  ماحصل این تلاش و همکاری ها، پرورش و تربیت جوانانی کارآمد و با روحیه ی جهادی و انقلابی برای پیشرفت و ساختن ایرانی آباد و اسلامی باشد.
سلامتی و سرافرازی شما عزیزان را از پروردگار بی همتا خواستاریم.
 
 
والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان جنوبی
 

ارسال نظرات
پر بیننده ها