خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی گلستان از کشف 102 کیلوگرم تریاک در دو عملیات پلیسی در این استان خبر داد و گفت: در این خصوص 6 نفر دستگیر شدند.
کد خبر: ۹۰۰۴۲۴۷
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، سردار علی‌اکبر جاویدان اظهار کرد: در پی رصد اطلاعاتی ماموران انتظامی شهرستان‌های گرگان و رامیان، طی دو روز گذشته و در دو عملیات موفقیت‌آمیز، 102 کیلوگرم تریاک در این شهرستان‌ها کشف شد.

وی با اشاره به اینکه 77 کیلوگرم تریاک در گرگان و 22 کیلوگرم در رامیان کشف شده است، ادامه داد: در این دو عملیات 6 نفر دستگیر و یک خودرو نیز توقیف شده است.

فرمانده انتظامی گلستان خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون سه تن و 247 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف و 6 باند تهیه و توزیع مواد مخدر نیز منهدم شده است.

جاویدان بیان کرد: پلیس گلستان در حوزه مبارزه با مواد مخدر دارای جدیت و قاطعیت است و از تمام ظرفیت‌های قانونی خود در این راستا استفاده خواهد کرد.

وی تاکید کرد: سوداگران مرگ و مجرمان، تصور امن بودن استان گلستان برای اقدامات مجرمانه را از ذهن خود پاک کنند زیرا اشراف اطلاعاتی و اقدامات شبانه‌روزی کارکنان انتظامی گلستان به طور قطع اجازه نخواهد داد تا آنها این استان را محل امنی برای فعالیت‌های مجرمانه خود بدانند.

فرمانده انتظامی گلستان تصریح کرد: گواه این ادعا افزایش قابل توجه و چشمگیر کشف مواد مخدر در سال 1396 نسبت به سال 1395 بوده که بیش از 50 درصد بوده است و امیدواریم امسال نیز بتوانیم در این عرصه موفقیت‌های بیشتری را کسب کنیم.

جاویدان در پایان بیان کرد: به طور قطع گزارش‌های مردمی می‌تواند پلیس را در اجرای ماموریت‌های هدفمند و اثرگذار یاری دهد و تقاضای ما از شهروندان این است در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک، موضوع را به پلیس 110 گزارش دهد/فارس

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها