خبرهای داغ:
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس خبر داد:

افتتاح درمانگاه موقوفه بیدستان در هفته دولت

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی از افتتاح درمانگاه موقوفه شهر بیدستان در هفته دولت خبر داد .
کد خبر: ۹۰۰۴۲۴۹
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، داود محمدی ظهر امروز در جلسه هماهنگی راه‌اندازی درمانگاه موقوفه شهر بیدستان که در سالن جلسات شهرداری این شهر برگزار شد، اظهار داشت: فضاهای درمانی و احداث بیمارستان یکی از مطالبات جدی مردم نجیب و شریف شهر بیدستان بود که با همت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین ساختمانی در زمینی به مساحت یک هزار و ۵۰۰ متر و ۸۰۰ مترمربع زیربنا احداث شده است.
وی افزود: برای تجهیز و راه‌اندازی درمانگاه موقوفه شهر بیدستان به مراتب هزینه‌های بیشتری مورد نیاز است که طی ۱.۵ سال گذشته جلسات متعددی برگزار شد و در جلسه امروز مقرر شده با تعامل خوب و منطقی شهرداری و شورای شهر بیدستان، دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین نسبت به راه‌اندازی این درمانگاه اقدام شود.
نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به همت مسؤولان استان قزوین، درمانگاه موقوفه شهر بیدستان در هفته دولت افتتاح می‌شود که با تحقق این امر، علاوه بر ارائه خدمات عمومی به مردم این شهر از خدمات تخصصی و فوق تخصصی در حوزه‌های مختلف بهره‌مند می‌شوند.
محمدی اضافه کرد: بخش خصوصی مکلف به راه‌اندازی درمانگاه شهر بیدستان شده بود که با توجه به اینکه مردم این شهر توانایی پرداخت هزینه‌های بخش خصوصی را ندارند دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین مقرر شده خدمات را از بخش خصوصی خریداری کرده و با تعرفه دولتی به مردم خدمات ارائه می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی درمانگاه شهر بیدستان با کمترین قیمت، مناسب‌ترین و با کیفیت‌ترین خدمات به مردم این شهر ارائه می‌شود.
1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار