امام جمعه قروه تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی را در اقدام و عمل مسئولین، همت تولید کنندگان و غیرت مصرف کننده دانست و گفت: حمایت از کالای ایرانی سه ضلعی است و این سه ضلع باید در کنار هم قرار داشته باشند
کد خبر: ۹۰۰۴۲۶۰
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت الاسلام حسن باباییان امروز و در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان قروه با اشاره به برنامه‌های دشمنان اسلام در جنگ نرم اظهار داشت: ما در اسلام حجاب را اجبار نداریم و اصلا در اسلام ناب محمدی (ص) هیچ امری اجباری نیست بلکه حجاب یک الزام است.

وی افزود: حجاب پوششی است که مرد و زن باید داشته باشند تا از بدی‌های اخلاقی در امان باشند و امروز دشمن اصرار دارد تا قوانین انسانی در جامعه رعایت نشود و انسان در منجلاب حیوانی غرق شود.

امام جمعه قروه خاطر نشان کرد: دشمن به دنبال ترویج گناه و بی بند و باری است و متاسفانه عده‌ای نیز دنباله رو انان هستند و افرادی نیز وجود دارند که با نداشتن تقوا دنباله رو این روش شده اند.

وی با اشاره به شعار سال جدید افزود: مقام معظم رهبری با درایت خود سال ۹۷ را به نام سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری کردند.

باباییان بیان داشت: مدیران ما و مسئولین ما و مردم ما باید به سمت سربلندی و آقا شدن حرکت کنند و در این راه نباید اجازه دهند کسی بر آنان مسلط شود و ما باید با غیرت ایرانی و اسلامی خود و برای سربلندی کشور خود تلاش کنیم و با خرید اجناس داخلی به دنبال پیشرفت کشور باشیم.

وی ادامه داد: حمایت از کالای ایرانی سه ضلعی است و این سه ضلع باید در کنار هم قرار داشته باشند که ضلع نخست آن مسئولین هستند

خطیب نماز جمعه قروه گفت: عوارض و مالیات بر تولیدات داخلی ۱۸ درصد است، اما بر واردات ۸ درصد است و بنابراین باید یک چنین قوانینی اصلاح شود و در این راه مسئولین و نمایندگان مجلس باید وارد عمل شوند.

وی افزود: ضلع دوم تولید کننده است و تولید کننده باید به این نتیجه برسد که جنس را باید با کیفیت تولید نماید و ضلع سوم نیز مردم هستند که مردم باید از غیرت ایرانی و انسانی خود استفاده کنند و از کالای ایرانی استفاده کنند.

وی با تقدیر از خدمات نیروی انتظامی، هلال احمر، راهداری و اورژانس و پرسنل بیمارستان به جهت تلاش در ایام نوروز افزود: ما در تعطیلات نوروز ۹۷ با کاهش تصادفات و مرگ و میر حوادث جاده‌ای روبرو بودیم

باباییان با اشاره به روز ملی فناوری هسته‌ای اظهار داشت: رسیدن به علم هسته‌ای یکی از ابتکارات جوانان مومن ما بود که در برجام نسبت به آن ظلم بسیاری شد و در حالی که سفره مردم را بزرگ‌تر نکرد بلکه ان را کوتاه‌تر و کوچک‌تر نیز نمود و دیدیم که دلار نیز از ۵ هزار تومان هم گذشت و دست اندر کاران تنها بهانه‌هایی واهی برای آن داشتند.

وی با گرامیداشت روز هنر انقلاب اسلامی و روز ۲۱ فروردین سالروز شهادت امیر سپهبد صیاد شیرازی و سالروز افتتاح حساب شماره ۱۰۰ امام به فرمان حضرت امام (ره) و سالروز تاسیس بنیاد مسکن، به دستناورد‌های تاسیس بنیاد مسکن برای مستضعفین اشاره نمود.

باباییان در ادامه سخنان خود با اشاره به تحرکات رییس جمهور آمریکا افزود: دیدار ولیعهد عربستان با دولتمردان آمریکایی و رجزخوانی او نسبت به ایران اسلامی و اقدام برخی از سران عربی که ارتباطات خود را با رژیم صهیونیستی گسترش داده اند با اعتراضات بسیار زیاد مردم کشور‌های اسلامی روبرو بود.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی در کنار مردم فلسطین است و ما نسبت به درد و آلام مسلمانان فلسطینی آرام نخواهیم گرفت.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات