امام جمعه تربت حیدریه:

نظام اسلامی ایران چالش جدی نظام سلطه است

امام جمعه تربت حیدریه گفت: امروز نظام اسلامی ایران چالش جدی نظام سلطه است و مستکبران و ستمکاران جبهه استکبار از هر ترفند و توطئه‌ای برای آسیب رساندن به آن استفاده می‌کنند.
کد خبر: ۹۰۰۴۲۶۸
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام محمدرضا عصمتی در آئین خطبه‌های این هفته نماز جمعه تربت حیدریه اظهار کرد: تفکری که امام خمینی (ره) به جامعه اسلامی ارائه کرده، نظام ولایت فقیه است که رهبری جامعه اسلامی و هرآنچه که در این نظام رخ می‌دهد تحت امر و نظارت، ولی فقیه و مجتهد جامع الشرایط باشد.

وی تصریح کرد: امروز نظام اسلامی ایران چالش جدی نظام سلطه است و مستکبران و ستمکاران جبهه استکبار از هر ترفند و توطئه‌ای برای آسیب رساندن به آن استفاده می‌کنند.

رییس حوزه علمیه مرحوم هراتی خاطر نشان کرد: امروز اقتدار جهان اسلام که ام القری آن ایران اسلامی است در گرو نظام ولایی است و این تفکر برگرفته از همه علمای شیعی است.

خطیب جمعه تربت حیدریه گفت: تفکری که مورد اتفاق همه علمای شیعی است حاکمیت اسلام و حکومت دینی با محوریت امام معصوم علیه السلام و در زمان غیبت با، ولی فقیه و مجتهد جامع الشرایط است و اطاعت از او برهمگان واجب است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار