خبرهای داغ:
مسئول کانون تخصصی حجاب و عفاف استان گلستان از برگزاری سومین جشنواره صدف های نور با موضوع حجاب و خانواده خبر داد.
کد خبر: ۹۰۰۴۲۷۸
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، مهدی فریدونفر، مدیر کانون فرهنگی هنری یاسین گرگان و مسئول کانون تخصصی حجاب و عفاف استان گلستان گفت: سومین جشنواره صدف های نور ویژه دانش آموزان دختر متوسطه اول و دوم، نوجوانان و جوانان عضو (خواهر) کانون های فرهنگی هنری مساجد و خانه های فرهنگ برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره با موضوع حجاب و خانواده برگزار می شود، افزود: انشاء و نگارش و خاطره نویسی از قالب های سومین جشنواره صدف های نور است.

فریدونفر تصریح کرد: علاقمندان برای دریافت فرم های جشنواره می توانند به مدارس یا مساجد و خانه های فرهنگ محل خود مراجعه کنند.

وی، مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره را تا پایان خرداد سال جاری و زمان داوری و اعلام نتایج برگزیدگان این جشنواره را تا 21 تیرماه اعلام کرد و اظهارداشت: دبیرخانه سومین جشنواره صدف های نور در دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان واقع در خیابان بهارستان مستقر است.

مسئول کانون تخصصی حجاب و عفاف استان گلستان خاطرنشان کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان، اداره کل آموزش و پرورش استان و اداره آموزش و پرورش شهرستان گرگان، شورای شهر گرگان و کانون یاسین مسجد جامع قلعه حسن گرگان در برگزاری این جشنواره همکاری دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها