خبرهای داغ:
عضو هیئت علمی گروه اقتصاد پژوهشگاه حوزه و دانشگاه گفت: ترویج فرهنگ مصرف کالای ایرانی موجب ایجاد تحولی ارزشمند و مفید در بازار اشتغال کشور می‌شود.
کد خبر: ۹۰۰۴۲۹۳
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۲
مصرف کالای ایرانی به تحول در بازار اشتغال کشور می‌انجامد
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام والمسلمین سید رضا حسینی با بیان اینکه امسال هم مردم و هم مسؤولان با همه وجود مخاطب پیام مقام معظم رهبری در رابطه با نام گذاری شعار سال هستند، گفت: اینکه رهبر معظم انقلاب عنوان سال ۹۷ را سال حمایت از کالای ایرانی قرار دادند، نشان می‌دهد که ما همه جانبه باید در زمینه ترویج فرهنگ خرید و مصرف کالای ساخت داخل تلاش کنیم.

وی افزود: هم رسانه‌ها در این خصوص وظیفه دارند و هم نخبگان و هم آحاد مردم و از جمله مسؤولانی که باید زیرساخت‌های این کار را در جامعه نهادینه کنند.

این اقتصاددان حوزوی با بیان اینکه حمایت از کالای ایرانی یکی از مولفه‌های تحقق اقتصاد مقاومتی است، گفت: بی شک رونق تولید ملی از یک سو و کنترل واردات بی رویه از سوی دیگر در پرتو اعتقاد و باور به لزوم عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی، می‌تواند به ایجاد فرصت‌های شغلی برای جوانان بیکار منجر شده و تحولی در عرصه رونق بازار ایجاد کند.

وی همچنین خواستار تلاش به منظور تسهیل فضای کسب و کار در کشور شد و افزود: امروز مردم، بخش خصوصی و دولت باید دست در دست هم داده و با تکیه بر شاخص‌های اقتصاد مقاومتی، کمر همت برای حل مشکلات اقتصادی ببندند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها