خبرهای داغ:
دانشجوی جهادگر دانشگاه علوم پزشکی قم:
دانشجوی جهادگر دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه اردو‌های جهادی استمرار حرکت شهداست، گفت: اردو‌های جهادی به ظاهر سختی‌هایی دارد، اما اصل محرومیت‌زدایی و کمک به نیازمندان شیرینی خاصی دارد که با وجود این شیرینی سختی‌ها فراموش می‌شود.
کد خبر: ۹۰۰۴۳۱۱
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱
اردو‌های جهادی استمرار حرکت شهداست
مجتبی مهدوی در گفت‌و گو با خبرنگار بسیج در قم، با اشاره به اینکه جهادگران گروه جهادی سفیران سلامت به دنبال محرومیت‌زدایی در مناطق محروم هستند، اظهار کرد: امیدواریم با این فعالیت‌ها بتوانیم راه شهدای مدافع حرم و هشت سال دفاع مقدس را دنبال کنیم چراکه شهدا تلاش کردند تا مردم در امنیت و آرامش زندگی کنند.
وی با بیان اینکه اردو‌های جهادی استمرار حرکت شهداست، اضافه کرد: اردو‌های جهادی به ظاهر سختی‌هایی دارد، اما اصل محرومیت‌زدایی و کمک به نیازمندان شیرینی خاصی دارد که با وجود این شیرینی سختی‌ها فراموش می‌شود.
دانشجوی جهادگر دانشگاه علوم پزشکی قم خاطرنشان کرد: مشاهده کردن تلاش و روحیه جهادی دانشجویان در اردو‌های جهادی به انسان روحیه تازه‌ای می‌دهد.
وی با تاکید بر اینکه جهادگران از شهدای دفاع مقدس الگوبرداری می‌کنند، گفت: همانند برنامه‌ریزی‌های شهدا در سنگر‌های دفاع مقدس را به خوبی می‌توان در اتاق‌های فکر دانشجویان جهادگر مشاهده کرد.
مهدوی ادامه داد: جهادگران در مرحله نخست به دنبال کمک به نیازمند هستند، اما بعد از اردوی جهادی در زندگی خود به تغییرات جدی می‌رسند به همین علت باز هم درخواست دارند تا بتوانند در اردو‌های جهادی شرکت کنند، اما امیدواریم مسئولان با حمایت‌های خود انرژی جهادی و انقلابی دانشجویان را تقویت کنند.
مسئول دندانپزشکی گروه جهادی سفیران سلامت یادآور شد: هر چند برخی از مسؤولان در راستای اجرای اردو‌های جهادی مشارکت کردند، اما کم و کاستی‌هایی نیز در این اردو‌ها داریم که امیدواریم با توجه بیشتر مسؤولان بتوانیم آن‌ها را رفع کنیم، گاهی برخی از انتظارات از برخی افراد داریم، اما به این انتظارات جامعه عمل پوشانده نمی‌شود.
ارسال نظرات