خبرهای داغ:
مسؤول گروه جهادی کریمه اهل‌بیت (س) گفت: جمعی از جهادگران حوزه شهید ابراهیمی قم به همراه جهادگران بسیجی استان ایلام و شهرستان کرج طی ایام نوروز به منطور ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی در نقطه صفر مرزی مهران حضور یافتند.
کد خبر: ۹۰۰۴۳۱۳
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۴
 تلاش جهادگران حوزه شهید ابراهیمی قم در نقطه صفر مرزی مهران
قنبری در گفت‌و گو با خبرنگار بسیج در قم، با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی برای خلق با شکوه‌تر حماسه اربعین حسینی به‌عنوان یک حرکت بین‌المللی باید در طول سال دنبال شود، اظهار کرد: جمعی از بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سپاه استان قم طی پنج سال اخیر بدون هیچ چشم‌داشت مادی در ایام اربعین برای خدمت‌رسانی به زائران حسینی در نقطه صفر مرزی شهرستان مهران استان ایلام به برپایی موکب اقدام کرده‌اند.
وی با بیان اینکه حضور بسیجیان قمی در نقطه صفر مرزی مهران برای خدمت‌رسانی به مسافران اربعین در سال‌های آینده نیز دنبال می‌شود، اضافه کرد: جمعی از جهادگران حوزه شهید ابراهیمی قم به همراه جهادگران بسیجی استان ایلام و شهرستان کرج از ۲۴ اسفندماه سال گذشته تا هشت فروردین‌ماه جاری به‌منظور ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی در نقطه صفر مرزی مهران حضور یافتند.
مسؤول گروه جهادی کریمه اهل‌بیت (س) خاطرنشان کرد: جهادگران این گروه طی دو هفته توانستند فاز نخست یک ساختمان ۵۰ متری را تکمیل کنند که با استفاده از این ساختمان بستر برپایی نماز جماعت در زمینی به مساحت هزار و ۵۰۰ مترمربع فراهم می‌شود.
وی از تلاش گروه جهادی کریمه اهل‌بیت (س) برای ایجاد یک مخزن آب یاد کرد و گفت: اکنون بخشی از زیرساخت‌های مورد نیاز برای برپایی موکب توسط این گروه جهادی ۴۰ نفره آماده شده است، اما تکمیل آن‌ها نیازمند استمرار اردو‌های جهادی و مشارکت دستگاه‌ها و مجموعه‌های مختلف است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها