خبرهای داغ:
شهید هاشم خوش اندام، هنرمند شهید در عرصه نقاشی به عنوان شهید شاخص بسیج هنرمندان فارس در سال ۹۷ معرفی شد.
کد خبر: ۹۰۰۴۳۵۶
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از شیراز، نیما زارع، مسئول سازمان بسیج هنرمندان فارس امروز، ۱۸ فروردین‌ماه از انتخاب شهید خوش‌اندام به‌عنوان شهید شاخص بسیج هنرمندان فارس در سال۹۷ خبر داد و گفت: استان فارس ۱۱۰ شهید هنرمند را تقدیم انقلاب اسلامی كرده است که سازمان بسیج هنرمندان فارس به رسم سنت حسنه هر ساله از میان شهدای هنرمند، نام یک شهید را به‌عنوان شهید شاخص سال انتخاب و در طول ایام سال به معرفی و ترویج زندگی نامه و شیوه زندگی ایشان می‌پردازد.

وی با بیان این نکته که انتخاب شهید شاخص بر اساس الگو و ملاک‌هایی است، افزود: در سال ۹۷، شهید هاشم خوش اندام به عنوان الگوی و شاخصه برای اهالی هنر و علاقه‌مندان است.

به گزارش خبرگزاری بسیج، هنرمند شهید هاشم خوش اندام در سال ۱۳۴۶ در خانواده‌ای مذهبی بر جهان خاک چشم گشود و از همان آغاز کودکی آموختن مسائل دینی و اخلاقی از جمله قرائت را همت گماشت.

وی پس از طی دوران دبستان و راهنمایی وارد دبیرستان شد و در گروه مقاومت مسجد آقا احمد ثبت‌نام کرد و در این مسجد به کارهای تبلیغاتی از جمله دیوارنویسی پرداخت که هنوز در و دیوار مسجد و محله، منظری چشم‌نواز از زیبایی روح آن عزیز را با خود دارد. سرانجام این بسیجی هنرمند در عملیات کربلای ۵ و در حال نماز، هنر جان باختن را تجربه تمام کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها