رئیس دفتر اسناد پزشکی استان زنجان:

بیش از 550 مرکز درمانی با دفتر اسناد پزشکی طرف قرار داد هستند

بیش از 550 مرکز درمانی اعم از بیمارستانهای خصوصی و دانشگاهی، پزشکان متخصص و عمومی، داروخانه ها و موسسات پاراکلینیکی و درمانگاههای دولتی و خصوصی در سطح استان با دفتر اسناد پزشکی طرف قرار داد هستند.
کد خبر: ۹۰۰۴۳۸۶
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس دفتر رسیدگی به اسناد پزشکی استان زنجان گفت: خوشبختانه با تدابیر و برنامه ریزیهای انجام شده، و بدون حتی ثبت یک مورد عدم انطباق، موفق به دریافت گواهینامه ایزو 9001-2015   برای دفتر اسناد پزشکی استان زنجان شدیم.

دکتر ماندانا عظیمی با اشاره به همسو بودن اهداف و برنامه های این دفتر با مدیریت درمان استان، افزود: همبستگی سازمانی با تکیه بر حفظ یکپارچگی کالبدی و عملکردی از ارزشهای مهم دفتر اسناد پزشکی استان است.

وی هدف از استقرار استاندارد مديريت كيفيت در دفتر اسناد پزشکی را ، ایجاد آرامش خاطر در خدمت رسانی شایسته و استاندارد به مراکز درمانی طرف قرار داد و بیمه شدگان دانست.

رئیس دفتر رسیدگی به اسناد پزشکی استان زنجان از قرار داد فیمابین 550 مرکز درمانی دولتی و غیر دولتی و خصوصی در سطح استان زنجان خبر داد و تصریح کرد: بیش از 550 مرکز درمانی اعم از بیمارستانهای خصوصی و دانشگاهی، پزشکان متخصص و عمومی، داروخانه ها و موسسات پاراکلینیکی و درمانگاههای دولتی و خصوصی در سطح استان با دفتر اسناد پزشکی طرف قرار داد هستند.

دکتر ماندانا عظیمی افزود: بیمه شدگان می توانند با مراجعه به این مراکز و پرداخت هزینه فرانشیز، از خدمات درمانی مراکز طرف قرار داد بهره مند شوند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار