مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: تا اواسط هفته جاری آسمان استان اردبیل صاف تا نیمه‌ابری بوده و در این مدت تغییرات دمایی روند ثابتی را خواهد داشت.
کد خبر: ۹۰۰۴۴۵۵
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل, علی دولتی‌مهر با اشاره به آخرین وضعیت هوای استان اظهار کرد: روز گذشته بیشینه دمای استان در ایستگاه هواشناسی فیروزآباد کوثر 20 درجه و در شهرستان‌های پارس‌آباد و بیله‌سوار 16 درجه ثبت شد.

وی با اشاره به اینکه در روز جمعه دمای هوای استان در برخی از شهرها به مانند شهرستان‌های نمین، نیر و خلخال به زیر صفر درجه نیز رسید، افزود: تا اواسط هفته جاری آسمانی صاف تا نیمه‌ابری در نقاط مختلف استان اردبیل پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل تصریح کرد: در این مدت تغییرات دمایی روند ثابتی را خواهد داشت و تنها با افزایش چنددرجه‌ای دما در برخی از مناطق استان همراه خواهیم شد.

دولتی‌مهر ادامه داد: با توجه به ماهیت فصل بهار در ساعات بعد از ظهر و عصر احتمال تشکیل ابرهای جوششی و رگبار باران دور از انتظار نخواهد بود.

وی به تشریح وضعیت هوای استان طی امروز پرداخت و افزود: طی امروز آسمان اردبیل صاف تا نیمه‌ابری بوده و در برخی از مناطق وزش باد پیش‌بینی می‌شود. 

ارسال نظرات