خبرهای داغ:
مسئول انجمن عکس بسیج هنرمندان استان همدان خبر داد
مسئول انجمن عکس بسیج هنرمندان استان همدان با اشاره به برگزاری جشنواره عکس «پرچم من» گفت: در بخش حرفه ای 368 عکس و در بخش موبایلی 350 عکس به دبیرخانه جشنواره عکس «پرچم من» ارسال شد.
کد خبر: ۹۰۰۴۴۷۱
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۳

ارسال 718 عکس به دبیرخانه جشنواره عکس «پرچم من» در همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، کبری یوسفی در مراسم افتتاحیه نمایشگاه عکس «پرچم من» که همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی در نگارخانه حوزه هنری استان همدان برگزار شد، با اشاره به هدف از برگزاری این نمایشگاه اظهار داشت: با توجه به گسترش تلفن‌های همراه در نظر داشتیم فضایی ایجاد کنیم که همه بتوانند در حوزه هنری نقش‌آفرینی داشته باشند.

وی با اشاره به آثار ارسالی عنوان کرد: از تمام آثار ارسالی به دبیرخانه در بخش موبایلی 350 قطعه عکس توسط 74 عکاس دریافت شد.

مسئول انجمن عکس بسیج هنرمندان استان همدان افزود: در بخش حرفه ای 368عکس  از 36 عکاس دریافت شد که به دید و نظر داوران رسید و برگزیدگان مسابقه عکاسی «پرچم من» معرفی شدند.

یکی از داوران این جشنواره نیز در ادامه با ابراز خرسندی از برگزاری جشنواره عمس «پرچم من» اظهار داشت: بسیار خوشحالم که چنین اتفاقاتی در همدان می‌افتد که بسیار خوب است اما گاهی در این خصوص کوتاهی می‌شود.

سعید کرمی با تشکر از بسیج هنرمندان گفت: این فعالیت رو به رشد است و نتیجه آن امروزه فضای هنر همدان بوده به‌خصوص عکاسی که در سطح کشور رشد پیدا می کند .

وی ابراز داشت: این اتفاقات فرصت مهمی است و باید همه در جشنواره‌های همدان شرکت کنند که مقدمه‌ای برای پله‌های بالاتر است و این تکامل باعث می‌شود  که فضای عکاسی رشد پیدا کند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات