خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: نامگذاری سال 97 تحت عنوان حمایت از کالای ایرانی، تذکر و یادآوری این نکته است که اولویت اصلی کشورمان همچنان مساله اقتصادی است چراکه دشمن در طول 40 سال پس از از پیروزی انقلاب اسلامی با ابزارهای مختلف تلاش در تضعیف و براندازی نظام داشته است.
کد خبر: ۹۰۰۴۴۷۷
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۵

حجت الاسلام عبداله موحدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،  افزود: حافظه تاریخی ما نباید فراموش کند که رهبر فرزانه انقلاب در سال های پیش تر بر اشتغال آفرینی اصلاح الگوی مصرف، کار مضاعف، جهاد اقتصادی، تولید ملی، حماسه اقتصادی و ..... و اقتصاد مقاومتی تاکید فرموده اند بنابراین باید یک خط پدافند را در مقابل دشمن آرایش دهیم تا در مقابل حمله های دشمن هم تاب بیاوریم و هم به مسیر پیشرف و آبادنی و رفاه اقتصادی  خودمان با سرعت ادامه دهیم.

وی ادامه داد: نامگذاری سال های اخیر از ابتکارات ارزنده رهبر فرزانه انقلاب نشان از نگاه فاخر، شناخت عمیق معظم له از نیازها بوده و ضرورت های جامعه و مقابله با جبهه جدید دشمن را به مسئولان و مردم گوشزد می کنند.

حجت الاسلام عبداله موحدی اضافه کرد: نسخه شفابخش اقتصاد ایران، اقتصاد مقاومتی و عینیت آن در حمایت از کالای ایرانی است حمایت از کالای ایرانی یعنی حمایت از کار ایرانی، حمایت از کارگر ایرانی، یعنی حمایت از سرمایه ایرانی، حمایت از کارخانه ها، حمایت از تولید ملی، حمایت از خانواده ایرانی و حمایت از اقتصاد و ایران و این تنها راهبرد اساسی و پیروزی در برابر هجمه های دشمن است.

وی بیان کرد: اگر حمایت از کالای ایرانی به صورت تعصب و عرق ملی انجام پذیرد چرخ صنایع و تولید ملی با حمایت از کالای ایرانی به حرکت در خواهد آمد، اشتغال را برای جوان ایرانی به ارمغان می آورد، درآمد کشور را افزایش می دهد، زمینه برای فعالیت عمرانی بیشتر در کشور فراهم می شود و قاچاق کالا را کاهش می دهد.

حجت الاسلام موحدی در ادامه با اشاره به حجم بالای قاچاق در کشور اظهارداشت: حمایت از کالای ایرانی منجر به کاهش آسیب های اجتماعی ناشی از بیکاری همچون فقر، طلاق و اعتیاد شده و توسعه و رونق پایدار به اقتصاد ملی را به ارمغان خواهد آورد و از وابستگی اقتصادی به ارزهای خارجی کم خواهد کرد.

 
ارسال نظرات