حامد جهانگیری
معاون هماهنگ کننده سپاه استان اردبیل:
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل از برگزاری یادواره شهدای محله بهارآباد اردبیل در ۲۲ فروردین ماه بعد از نماز مغرب و عشا در محله بهار آباد مسجد موسی‌ابن جعفر(ع) خبرداد.
کد خبر: ۹۰۰۴۴۹۹
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۵
یادواره شهدای محله بهارآباد اردبیل برگزار می‌شود
 
به گزارش بسیج از اردبیل، سرهنگ شکر عبدی صبح امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل گفت: شهدا سر منشا خیر و برکت انقلاب اسلامی هستند و برگزاری یادواره‌های شهدا به عنوان مهم‌ترین و بارزترین وظیفه انسانی برای ما حائز اهمیت است و در این زمینه باید اقدامات اساسی و قابل توجهی مبنای کار قرار گیرد.

وی با اشاره به جایگاه والای شهیدان در تاریخ کشورمان بیان کرد: توجه به فرهنگ ایثار و شهادت یکی از مهم‌ترین ضروریت‌های جامعه می‌باشد و این وظیفه ماست که راه رزمندگان و شهدای والا مقام که برای آسایش ما از جان خود گذشتند به نسل امروزی تبیین کنیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: راه شهدا برگرفته از راه امامان معصوم (ع) است و شهید حججی نمونه بازر از سندیت این موضوع است که به همین دلیل نیاز است همه ما به رسالت و وظیفه خود در پاسداشت از دلاوری‌های این عزیزان عمل کرده و برای شناساندن رشادت‌های آن‌ها از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم.

عبدی زنده نگه داشتن یاد شهدا را مهم عنوان کرد و گفت: حضور پرشور و باشکوه مردم در این یادواره‌ها معنویت مراسم را چندین برابر می‌کند و برگزاری این مراسمات قطعا تاثیرگذاری بسیار بهتر و بیشتری برای همه به ویژه جوانان و نسل امروزی دارد.

وی در ادامه بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌ها و تمهیدات صورت گرفته یادواره شهدای محله بهارآباد اردبیل ۲۲ فروردین ما بعد از نماز مغرب و عشا در محله بهار آباد مسجد موسی‌ابن جعفر (ع) برگزار می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در پایان سخنان خود گفت: سخنران این مراسم معنوی حجت‌الاسلام فیاضیٰ مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان، شاعر اهل بیت (ع) وفا منافی و مداح این مراسم نیزمحمدباقر تمدن خواهد بود که به همت هیئت امنای مسجد، پایگاه مقاومت امام موسی‌ابن جعفر (ع)، حوزه امام حسین (ع) ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اردبیل برگزار می‌شود.
ارسال نظرات