عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور گفت: مقام معظم رهبری عزم خود را جزم کرده‌اند تا گره مشکلات را به دست جوانان این کشور باز کنند.
کد خبر: ۹۰۰۴۵۳۵
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۴
 
 راه‌اندازی پویش «حمایت از کالای ایرانی» برای تحقق شعار سالبه گزارش سرویس  بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج، محمدرضا فتحی عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور اظهار کرد: سخنان امسال رهبر معظم انقلاب درخصوص شعار سال در واقع پاسخی بود به اقشار مختلف جامعه و حتی بخش قابل توجهی از معتقدان انقلاب نسبت به تصوری که به گذشته و آینده انقلاب دارند.

وی ادامه داد: ایشان با افتخار از کلیت مسیر طی شده انقلاب دفاع کردند زیرا امروز در مردم هیچ کشوری استقلال ملت ایران را ندارند، همچنین موانع پیشرفت را که باید بر آن‌ها فائق آمد را برشمردند و راه آینده را روشن کردند.

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور افزود: مخاطب شعار امسال آحاد ملت و مسئولان هستند، و همه باید در پیاده‌سازی این راهبرد عملیاتی که همان حمایت از کالای ایرانی مشارکت داشته باشند زیرا مردم به عنوان هم تولیدکننده و هم مصرف‌کننده اصلی‌ترین نقش در تحقق بخشیدن به شعار سال را دارند.

فتحی خاطرنشان کرد:‌ بدون تردید نوروز97 را باید از سال‌های گذشته متفاوت دانست، زیرا مقام معظم رهبری امسال انگشت اشاره خود را به سمت جوانان گرفته‌اند به نحوی که در سخنرانی خود فرمودند: «مشکلات به توفیق الهی و به هدایت الهی به دست جوان‌ها قابل حل است و با ابتکار جوان‌ها، با حضور جوان‌ها، با حضور مدیران فعال و پرکوشش ان‌شاءالله از امکانات کشور استفاده کنیم و در جمع 12 اقتصاد اول دنیا قرار بگیریم.»

این فعال دانشجویی افزود: از پیام نوروزی گرفته تا جای جای سخنرانی نوروزی مقام معظم رهبری از شروع تا دعای پایانی نشان می‌دهد که ایشان، عزم خود را جزم کرده‌اند تا گره مشکلات را به دست جوانان این کشور باز کنند، اما با اشاره به وضعیت کم‌توجهی مسئولان در برابر تولیدات ملی در جمهوری اسلامی و نقش آن در جلوگیری از بهبود تولیدات ملی و تلاش برای ازبین بردن فساد در کشور می‌توان به این نکته اذعان کرد که اگر عناصر جوان، مومن و درستکاری را که در مجموعه مدیریتی کشور هستند به کار بگیریم می‌توان در مبارزه جدی با فساد از آن‌ها استفاده کنیم.

وی اظهار کرد: این مسئله نباید صرفا سر و صدایی باشد که به سرعت سپس خاموش می‌شود زیرا یکی از بزرگترین مشکلات کشور عدم مبارزه جدی با فساد است و ابزار آن در دست مسؤلان کشور قرار دارد. البته فساد برخلاف تمام تبلیغات صورت گرفته در کشور رایج نیست، فساد داریم، اما کم، که همان هم برای تولید ملی مضر است.

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور در خصوص پویش حمایت از کالای ایرانی که به تازگی شکل گرفته، گفت: پویش بسیار خوبی شکل گرفته که هدفش تحقق بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از کالای ایرانی و اقتصاد مقاومتی و شعار سال جدید است.

وی گفت: ان‌شاءالله با اتحادی که در این پویش میان اساتید دانشگاه، اتحادیه‌ها و تشکل‌های دانشجویی، دانشگاهیان و فعالان رسانه‌ای ایجاد شده بتوانیم برای نهادینه کردن فرهنگ استفاده از کالای ایرانی تلاش کنیم.

ارسال نظرات