خبرهای داغ:
فرمانده سپاه آزادشهر:

دشمن قصد دارد به ایران در حوزه اقتصادی و معیشتی فشار بیاورد

سرهنگ دوم پاسدار محمد علیخانی ،فرمانده سپاه آزادشهر گفت: ما مسئولان باید دست به دست هم دهیم تا این بحران های اجتماعی کاهش یابد و بتوانیم همانند گذشته از این پیچ هم به خوبی عبور کنیم.
کد خبر: ۹۰۰۴۵۵۰
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، سرهنگ دوم پاسدار محمد علیخانی؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان آزادشهر ،در نخستین جلسه شورای اداری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر اظهار داشت: استراتژی‌ دشمن, تشدید بحران‌های اجتماعی, ناشی از استمرار تحریم‌هاست و قصد دارد به نظام جمهوری اسلامی در حوزه اقتصادی و معیشتی فشار آورد.

وی افزود: ما مسئولان باید دست به دست هم دهیم تا این بحران های اجتماعی کاهش یابد و بتوانیم همانند گذشته از این پیچ هم به خوبی عبور کنیم.

فرمانده سپاه شهرستان آزادشهر تصریح کرد: تنش‌های قومی, مذهبی از دیگر, استراتژیک دشمن است و ما باید در این راستا اصل وحدت را حفظ کنیم و بر گسترش وحدت و همدلی بین اقوام و مذاهب بیافزائیم.

سرهنگ علیخانی تاکید کرد: عموم بخشی داخلی و خارجی در زمینه انقلاب اسلامی, رسالت ما در انقلاب اسلامی است که خوشبختانه در حوزه خارجی موفق بودیم و توانستیم در فرامرزها از انقلاب و اسلام دفاع کنیم.

وی یادآور شد: در سطح عموم بخشی داخلی, مسئولان باید مطالبات به حق مردم را محقق کنند و با کار و تلاش در تحقق شعار سال, گام بردارند, ما باید با اجرای سیاست اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی, بر روی اقتصاد ملی خود تعصب داشته باشیم.

فرمانده سپاه شهرستان آزادشهر گفت: البته در راستای حمایت از کالای ایرانی باید بر روی کیفیت و استانداردهای لازم بیشتر توجه کنیم و با کمترین امکانات, بیشترین بهره وری را داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها