خبرهای داغ:
رئیس کل دادگستری استان قزوین

فعالیت بهزیستی درخور تقدیر است

حجت الاسلام قدرتی عنوان‌کرد: فعالیت بهزیستی در رابطه با مخاطبین و جامعه هدف، کاری دشوار و در خور تقدیر است
کد خبر: ۹۰۰۴۵۷۵
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، حجت الاسلام نورالله قدرتی رئیس کل دادگستری استان قزوین به همراه معاونان با علیرضا وارثی مدیر کل بهزیستی استان قزوین و معاونان و کارکنان این اداره کل دیدار نوروزی داشتند.
حجت الاسلام قدرتی در این دیدار ضمن اشاره به سختی های موجود در رابطه با خدمات رسانی به مددجویان بیان کرد: فعالیت بهزیستی در رابطه با مخاطبین و جامعه هدف، کاری دشوار و در خور تقدیر است.
وی گفت: جامعه هدف بهزیستی دارای سه ویژگی هستند که شامل افراد آسیب دیده، نیازمند و ناتوان هستند و گاها بعضی از مددجویان هر سه این ویژگی ها را دارا می باشند.
رئیس کل دادگستری استان قزوین در ادامه افزود: از همین رو کار در مجموعه بهزیستی و ایجاد ارتباط و خدمات رسانی به مددجویان گاهی بسیار سخت و طاقت فرسا می شود.
حجت الاسلام قدرتی اضافه کرد: جمعیت تحت پوشش بهزیستی جایگاه خاصی ندارند تا سازمان خاصی بتواند به طور کامل آنها را تحت پوشش قرار دهد به همین دلیل سازمان بهزیستی نقطه قوتی برای حمایت از این قشر آسیب پذیر است.
وی یادآور شد: کمک به موجودات زنده ارج و قرب الهی دارد، حال کمک به انسانها در نزد خداوند جایگاه ویژه ای دارد و به همین دلیل می توان گفت کارکنان بهزیستی مأجور هستند و دستگیری نیازمندان موجب توجهات خاص خداوند می شود.
رئیس کل دادگستری استان قزوین در پایان گفت: به زودی جلسه مشترکی بین کل روسای دادگستری استان و بهزیستی برای رسیدگی به مشکلات موجود در این حوزه برگزار خواهد شد.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها