خرید تولیدات داخلی موجب اشتغالزایی می شود

یکی از راه های مهم تحقق شعار سال توجه به تولیدات داخلی و بازگشایی کارگاه های تولیدی ورشکسته شهرک های صنعتی و ایجاد اشتغال است.
کد خبر: ۹۰۰۴۵۸۸
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، ،سال 1397 از سوی رهبر معظم انقلاب بعنوان سالحمایت از کالای ایرانی نانگذاری شده است.

یکی از مهمترین راه ها تحقق شعار سال پرهیز از شعار زدگی و توجه به تولیدات داخلی است.

شاکله اصلی تحقق شعار سال 1397 توجه به تولیدات داخلی و بازگشایی کارگاه های تولیدی که بعلت مشکلات مالی تعطیل شده است.

با مروری بر نامگذاری سال ها در طی 11 سال گذشته به این مهم می رسیم که توجه به مشکلات اقتصادی مردم و حل آنها از تاکیدات مهم رهبر انقلاب بوده است.

متاسفانه در طی سال های گذشته به دلیل سهل انگاری صورت گرفته اقدامی اساسی در راستای اقتصاد مقاومتی که تنها راه حل برون رفت کشور از مشکلات اقتصادی است،صورت نگرفته است.

توجه به دامپروری،کشاورزی،باغداری،تولیدات داخلی و کارگاه های کوچک زود بازده از مهمترین اقدامات اساسی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و حل مشکلات اقتصادی مردم است.

بهاد دادن به جوانان با برنامه ریزی ها کوتاه مدت و حمایت از کارگاه های تولیدی موجب اشتغالزایی و تحقق اقتصاد مقاومتی می گردد.

ارائه الگوهای صحیح مصرف به مردم،پرهیز از اسراف در بخش های دولتی و خصوصی ،استفاده مردم از تولیدات داخلی،اقدامی عملی برای تحقق اقتصاد مقاومتی است.

از دیگر اقدامات مهم در راستای تحقق شعار سال بالا بردن کیفیت در تولیدات داخلی و توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های داخلی کشور است.

جلوگیری از واردات بی رویه کالاهای که موجب اوفول و کم رونقی تولیدات داخلی در کشور می گردد از دیگر اقدامات دولت برای تحقق شعار سال است.

توجه مردم به تولیدات داخلی و خرید محصولات بومی موجب اشتغالزایی جوانان و رونق اقتصادی کشور می شود.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات