خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه در دیدار با پایوران و باز نشستگان سپاه این ناحیه، گفت: حمایت از کالای ایرانی موجب شکوفایی اقتصاد داخلی و افزایش شور نشاط در جامعه می شود.
کد خبر: ۹۰۰۴۵۹۲
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رحیم علی طالعی شعار سال را مربوط به همه آحاد جامعه اعم از مسئولان و مردم دانست و افزود: حمایت از کالای ایرانی منجر به شکوفایی اقتصادی کشور می‌شود.

وی نامگذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری در حمایت از کالای ایرانی را در ادامه اهمیت اقتصاد مقاومتی از سوی ایشان عنوان و بیان کرد: اگر کشور ایران می‌خواهد بی نیاز از واردات دیگر کشورها باشد باید توجه جدی به شعار سال داشته باشد.
حجت الاسلام طالعی اضافه کرد: داشتن اقتصاد شکوفا و قوی نیازمند حمایت مسئولان و مردم درحمایت از کالای ایرانی است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه ادامه داد: نهاد های نظارتی باید نظارت و حمایت از تولید کالای داخلی را به عنوان یک اولویت در دستور کار قرار ‌دهد و در کنار آن همه سازندگان کالاهای داخلی باید از لحاظ کمی و کیفی نسبت به بهبود کیفیت تلاش خود را افزایش دهند.
وی افزود: تولید کنندگان نباید از این موضوع سوء استفاده کرده و مردم نیز باید عرق ملی نسبت به کالاهای داخلی داشته باشند.

حجت الاسلام طالعی یاد آورشد: هیچ کشوری به توسعه  نرسیده مگر آنکه مردم آن کشور مصمم شدند که از کالاهای تولیدی کشور خود استفاده کنند.

وی اظهار کرد: حمایت از کالای ایرانی راهبردی است که همه مردم کشور باید آن را در سال 1397 پیگیری کنند تا چرخ بنگاه‌های کوچک و متوسط بیشتر به حرکت دربیاید و شکوفایی اقتصادی را برای کشور حاصل کند، این امر قطعا می‌تواند اشتغال زایی را برای جوانان کشور در پی داشته باشد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه بااشاره به اینکه نیاز به «نهضت ارتقای کیفیت» در تولیدات داخلی داریم خاطر نشان کرد: اگر این امر مورد توجه قرار گیرد، خود به خود مردم به مصرف کالای ایرانی راغب تر می شوند.

حجت الاسلام طالعی با بیان اینکه هر نوع مانعی که بر سر راه تولید است باید رفع شود، افزود: باید امنیت سرمایه‌گذاری، شغلی و مسائلی که مربوط به تولید است، تأمین شود که مجموعه این‌ها می‌تواند به تولید درست منجر شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه ادامه گفت: در سایه این حمایت ملی و بوجود آوردن بستر و زمینه مناسب برای سرمایه گذاری جدید و حفظ سرمایه گذاری های موجود با توجه به بازسازی و نوسازی و رقابتی ساختن آنها می توان به آینده کشور و اشتغال پایدار و منافع ملی، احساس نشاط و سرزندگی جوانان و رضایت مصرف کنندگان، کمک کند .

حجت الاسلام طالعی در ادامه اظهارکرد: مردم وظیفه دارند هنگامی که به بازار مراجعه می‌کنند در صورت وجود جنس ایرانی از آن استفاده کنند و اولویت خود را جنس خارجی قرار ندهند و این را بدانند که همین خرید جنس ایرانی زمینه اشتغال جوانان را فراهم می کند.

وی در پایان سخنان خود از حاضرین خواست که قدم اول را ازخانه و خانواده خود شروع کنند و در خرید اقلام مصرفی خود حتما از کالا های ایرانی استفاده کنند تا هم به امر ولی خود لبیک گفته باشند و هم اینکه  توصیه ها و سفارش آن ها در بین مردم تاثیر گزار باشد.

حجت الاسلام طالعی این اقدام شروع از خانه را امر به معروف و نهی از منکر عملی عنوان کرد.

ارسال نظرات