خبرهای داغ:
مدیر دارالقرآن بسیج استان اصفهان گفت: ۲۲ هزار نفر از زائران اعزامی کاروان‌های راهیان نور استان اصفهان در ایام نوروز، در قالب طرح قرآن در بهار، یک هزار ختم قرآن کریم به شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم هدیه کردند.
کد خبر: ۹۰۰۴۶۰۳
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱
عظیم هاشم‌زاده در گفت‌و‌گویی در اصفهان با اشاره به اجرا شدن طرح «قرآن در بهار» از سوی دارالقرآن بسیج استان اصفهان اظهار داشت: یک هزار ختم قرآن کریم توسط ۲۲ هزار نفر از زائران راهیان نور استان اصفهان در ایام نوروز به شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم هدیه شده است.

وی با بیان اینکه مسافران هر اتوبوس به صورت میانگین ۲ تا ۳ ختم قرآن را انجام داده‌اند، افزود: معمولاً یک ختم در مسیر رفت، یک ختم قرآن در مسیر برگشت و یک ختم قرآن در مناطق عملیاتی توسط زائران تلاوت شده است، همچنین سایر زائران استان اصفهان که با خودرو شخصی در مناطق عملیاتی جنوب کشور حضور داشتند در این طرح شرکت کرده‌اند.

مدیر دارالقرآن بسیج استان اصفهان با بیان اینکه ۲۸ دارالقرآن در نواحی مقاومت بسیج در سراسر استان اصفهان در حال فعالیت است، عنوان کرد: ۹۰ دارالقرآن در حوزه‌های مقاومت بسیج خواهران و ۱۲۴ دارالقرآن در حوزه‌های مقاومت بسیج برادران، آموزش قرآن کریم و سایر فعالیت‌های قرآنی را اجرایی می‌کنند، همچنین در بعضی از پایگاه‌ها، مهد‌های قرآنی راه اندازی شده است.

وی درباره معرفی شهدای قرآنی استان اصفهان به مردم و بسیجیان گفت: طرحی توسط شبکه قرآن در حال انجام است که در آن هر ساله شهدای قرآنی شناسایی و با برگزاری یادواره، معرفی می‌شوند؛ سومین شهیدی که توسط شبکه قرآن معرفی شد شهید بارباز از استان اصفهان بود که این اقدام با سرپرستی و همکاری دارالقرآن بسیج استان اصفهان انجام شد.

وی گفت: شهدای قرآن همواره توسط پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج در برنامه‌های سالیانه، معرفی می‌شوند و به دلیل اینکه برگزاری یادواره شهدا توسط شبکه قرآن انجام می‌شود دارالقرآن بسیج استان در این بخش اقدام ویژه‌ای نداشته است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها