خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عح) قزوین:
نشست عقیدتی و سیاسی سازمان بسیج اساتید باحضور نماینده ولی فقیه درسپاه صاحب الامر استان برگزارشد
کد خبر: ۹۰۰۴۶۱۳
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج صبح امروز (یکشنبه)‌ نشست عقیدتی و سیاسی سازمان بسیج اساتید با حضور حجت الاسلام علی معبودی نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر استان و اعضا و اساتید این سازمان برگزارشد .
حجت الاسلام والمسلمین معبودی ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن سال نو اظهار امیدواری کرد که سال جاری سالی خوب و همراه با رونق و توفیق در زمینه های اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی باشد .
وی با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی موجود در کشور و لزوم همکاری همه مسئولین مربوط برای بهبود شرایط اقتصادی مردم تصریح کرد: امروز کشور ما نیاز به سخنران و کسی که صرفا وعده های پوچ و بیهوده به مردم بدهد ندارد بلکه امروز باید به صورت عملی و جهادی کارکرد تا بتوان وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم را بهبود داد.

گام اول برای رفع مشکلات انتخاب با بصیرت است
معبودی با اشاره به لزوم داشتن بصیرت مردم در انتخاب های خود بیان کرد: اگر میخواهیم در کشور پیشرفت و توسعه داشته باشیم و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم کاهش یابد باید انتخاب های ما با بصیرت و آگاهی کامل باشد در غیر این صورت قطعا با انتخاب اشتباه خود باعث روی کار آمدن افراد ناکارآمد و درنتیجه افزایش مشکلات کشور خواهد شد
این مسئول ادامه داد: امروز مشکل ما این است که دچار چالش ذهنی هستیم لذا نباید تحت تاثیر فضای مجازی و القاعات آن قرار بگیریم .
نماینده ی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر درپایان گفت: ما باید به این باور برسیم که ما در انتخاب های خود دچار مشکل هستیم و باید این مسئله را حل کنیم و این موارد از وظایف شما اساتید دانشگاه ها است.
1006/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها