در مرکز همایش های آستان قدس رضوی برپاست؛

نمایشگاه کالاهای ایرانی و شهربازی معارفی در آستان قدس

نمایشگاه «مهر درخشان 4» که از روزهای پایانی اسفند 96 در جوار حرم مطهر رضوی برپا شده، تا 31 فروردین همچنان میزبان زائران و مجاوران خواهد بود.
کد خبر: ۹۰۰۴۶۲۷
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ مدیر روابط عمومی آستان قدس رضوی گفت: نمایشگاه کالا‌های ایرانی و شهربازی ادامه فعالیت نمایشگاه کالا‌های ایرانی و شهربازی معارفی در مرکز همایش‌های آستان قدس رضویمعارفی در مرکز همایش‌های آستان قدس رضوی برپاست.

سید نظام الدین موسوی افزود:این نمایشگاه در قالب ۱۰۱ غرفه، محصولات تولید کنندگان استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، خراسان رضوی و چند استان دیگر کشور را در خود جای داده است.

موسوی گفت:در این نمایشگاه تولیداتی در قالب عفاف و حجاب، منسوجات و پوشاک ایرانی و اسلامی، حوله، گلیم، جاجیم، فرش، تابلوفرش، صنایع دستی، محصولات چوبی همچون معرق، منبت، صنایع دستی، نگین‌تراشی، سنگ‌های قیمتی، زیورآلات، محصولات چرم، تزیینات خانگی، کیک و کلوچه، خشکبارو گیاهان دارویی به فروش می‌رسد.

وی افزود:شهربازی معارفی که در گذشته با ۱۴ مجموعه بازی میزبان زائران و مجاوران بود، در تعطیلات نوروزی امسال و همزمان با برپایی نمایشگاه مهر درخشان ۴ نیز مجدد بازگشایی شد و تا ۳۱ فروردین پذیرای عموم خواهد بود.

این شهربازی در این دوره با پنج مجموعه بازی در بخشی از مرکز نمایشگاه‌ها و همایش‌های آستان قدس رضوی بر پا شده است. نوجوانان ۱۰ تا ۱۷ ساله با حضور در این شهربازی می‌توانند از بازی‌های اتاق عمل و ماجراجو، کودکان ۵ تا ۹ ساله از مجموعه بازی کشتی نوح، کودکان ۷ تا ۱۲ ساله از بازی صخره نوردی و کودکان ۳ تا ۶ ساله از مجموعه بازی خانه فوم بهره‌مند شوند.

۱۸ نفر از عوامل اجرایی و فنی موسسه فرهنگی تبیان قم نیز به صورت تمام وقت در این شهربازی حضور دارند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها