خبرهای داغ:
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندارگفت: مایحتاج مردم استان برای ماه مبارک رمضان تامین و ذخیره سازی شده و مردم نگران تامین کالاهای ضروری خود نباشند.
کد خبر: ۹۰۰۴۶۳۰
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، منوچهر حبیبی در نخستین جلسه ستاد تنظیم بازار استان با تاکید بر ادامه نظارت بر بازار و قیمت ها برای رفاه حال بیشتر مردم، افزود: با اجرای طرح ضیافت علاوه بر کنترل بازار، با افزایش خودسرانه قیمت ها در ماه مبارک رمضان برخورد می شود.
وی ادامه داد: با مراقبت های لازم در بخش کیفیت اقلام مصرفی که با افزایش تقاضا صورت می گیرد باید بیش از پیش در ماه ضیافت الهی درصدد جلب رضایت مندی مردم نیز باشیم.
حبیبی با اشاره به وضعیت بازار شب عید و با تقدیر از انسجام و همدلی اعضای ستاد تنظیم بازار استان،گفت: خوشبختانه امسال بازار آرامی را سپری کردیم تا جایی که خروجی شاخص ها از رضایت نسبی مردم حکایت داشته است.
به گفته وی، تجربه کنترل و نظارت بازار شب عید می تواند تجربه خوبی برای ما در اعیاد و مناسبت های مختلف سال باشد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین اضافه کرد: هرچند تا رسیدن به وضعیت مطلوب و ایده آل فاصله داریم اما نظارت کارشناسان بر بازار به صورت جدی و مستمر باید همچنان ادامه داشته باشد.
حبیبی در پایان افزود: با توجه به اینکه در صورت غفلت از بازار و عدم کنترل قیمت ها، بازار متلاطمی را شاهد خواهیم بود از این رو ستاد تنظیم بازار استان با هرگونه بی نظمی و افزایش قیمت در بازار برخورد قاطع تری باید به عمل آورد.
1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها