مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

نوآوری وخلاقیت شاخص های مورد نیاز برای تحقق شعار سال است

نوآوری وخلاقیت در کاردر سال «حمایت از کالای ایرانی »حرکت در مسیرمنویات ولایت بوده که باید با تکیه بر دانش در برنامه ها لحاظ شده وازشاخص های مورد نیاز برای تحقق شعار سال است .
کد خبر: ۹۰۰۴۶۷۷
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با تبریک سال نو و گرامیداشت نام‌گذاری امسال به «حمایت از کالای ایرانی» توسط مقام معظم رهبری، گفت: نوآوری وخلاقیت  در کاردر سال «حمایت از کالای ایرانی »حرکت در مسیر منویات مقام معظم رهبری و ولایت بوده که باید با تکیه بر دانش در برنامه ها لحاظ شده وازشاخص های مورد نیاز برای تحقق شعار سال  است .

وی بابیان اینکه حوزه اشتغال کمیته امداد بیشترین نقش را در تحقق شعار امسال در این نهاد دارد، افزود: راهبرد کمیته امداد استان زنجان در حوزه اشتغال ایجاد طرح‌های نو و خلاقانه با تکیه‌بر اصل دانش‌محوری در فرصت‌های شغلی ایجادشده برای جامعه هدف به‌منظور افزایش اثربخشی خدمات اشتغال این نهاد در تأمین اقتصاد و معیشت خانوارهای مددجویی تحت حمایت است.

صفری ادامه داد:راه ورسم ومنش ائمه اطهار در رسیدگی به حال ضعفا ونیازمندان بهترین وبالاترین  سند ی است کهبعنوان الگوی عملی  در حوزه رسیدگی  به نیازمندان بوده  واولین سند بالا دستی ومسیر حرکتی کمیته امداد  در حوزه محرومیت زدایی  وتوانمندسازی است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان بابیان اینکه شروع وخاتمه  امسال بنام مبارک حضرت علی (ع) مزین شده است گفت:امیدواریم با همت وتلاش بیشتر مجموعه وهمراهی مردم ومسئولان برای تحقق شعار سال شاهدکاهش آسیب های اجتماعی وافزایش  سرمایه های اجتماعی افزایش نظام بوده وباایفای مناسب نقش خود در حوزه خدمت رسانی به جامعه هدف ،شعار سال به شعور سال تبدیل شده وموجبات خرسندی مقام معظم رهبری  را فراهم کنیم .

وی با اشاره به اینکه اهداف نام‌گذاری سال 97 در حوزه اشتغال معنا پیدا می‌کند، گفت: شناخت صحیح ظرفیت‌های موجود در مناطق مختلف، شناسایی استعداد مددجویان تحت حمایت، کاریابی برای مستعدین اشتغال از طریق تعامل با واحدهای صنعتی و تولیدی، مهارت‌آموزی و بازاریابی و بازار سازی اولویت‌های مهم حوزه اشتغال این نهاد در سال جدید است.

صفری  با بیان اینکه نام‌گذاری امسال در امتداد سال‌های گذشته وبا هدف نهادینه‌سازی اقتصاد مقاومتی در جامعه و اثربخشی کارکردهای آن در پویایی اقتصاد کشور توسط مقام معظم رهبری انجام‌شده است، افزود:برای  تحقق شعار سال باید با حماسه وجهاد اقتصادی هرکس در هر بخشی  نقش خودرا به خوبی ایفاکرده  وبا اصلاح الگوی مصرف ،ازبین بردن واصلاح  هزینه های زاید وارائه خدمات موثروحمایت از تولید داخلی با ارتقاء تفکر واندیشه خانواده ها وتوانمندسازی آنها، تفکر خلاق در بین جامعه هدف ایجاد شود.

 

ارسال نظرات