خبرهای داغ:
فرمانده سپاه استان سمنان:

مردم مظهر اقتدار ایران اسلامی هستند

فرمانده سپاه استان سمنان در همایش مودت رزمندگان و پاسداران سپاه قائم آل محمد استان سمنان گفت: مردم بصیر و انقلابی مظهر اقتدار ایران اسلامی هستند.
کد خبر: ۹۰۰۴۶۹۱
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱

 

 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، سردار حسن حسن زاده در همایش مودت رزمندگان و پاسداران سپاه قائم آل محمد استان سمنان که با حضور کلیه نیروهای سازمان حاضر در حسینیه شهدای گمنام سپاه استان برگزار شد؛ به برنامه های و اقدامات انجام شده در سال 96 در مجموعه سپاه و بسیج استان سمنان اشاره کرد و اظهار داشت: اردوی راهیان نور دانش آموزی دانشجویی و عمومی تمامی رده ها به ویژه رده ها بسیار زحمت کشیدند، در بحث اربعین، کمک به زلزله زدگان کرمانشاه قدم های خوبی برداشته شده است که همچنان تداوم دارد، یادواره های شهدا همچون یادواره شهید شاطری و دیگر برنامه ها و اقداماتی که به نحو احسن انجام شدند.

وی با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در بحث سازندگی و محرومیت زدایی و پیشرفت و آبادانی در سطح استان انجام شده است، تأکید کرد: برنامه های مختلف باید با اقدامات خلقانه و مبتکرانه نه تکراری و یکنواخت انجام شود.

فرمانده سپاه استان سمنان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب گفت: مردم همیشه در صحنه های حساس انقلاب مظهر اقتدار و عظمت کشور ما و انقلاب هستند و اگر جایی در برنامه ها انتظار می رود که برجسته تر عمل شود به این دلیل است که اینها مظهر هستند؛ برای مثال راهپیمایی 22 بهمن که نزدیک به 35 میلیون نفر یعنی 70 تا 80 درصد از افراد در این راهپیمایی حضور داشتند که حضور جوانان و نوجوانان در آن برجسته بود که اینها مظهر انقلاب است.

سردار حسن زاده تأکید کرد: انتظار می رود که سال 97 برنامه ها به شکلی متفاوت و جذاب برگزار شوند باید هر یک از ما تکلیف انقلابی خودمان را به بهترین وجه ممکن انجام دهیم.

وی با بیان اینکه بر اساس فرمایش رهبر معظم انقلاب تهدیدات باید تبدیل به فرصت شوند، گفت: در سال گذشته تهدید دشمنان که می خواستند تکلیف نظام و انقلاب را یکسره کنند اما زهی خیال باطل که در چهل سالگی انقلاب مردم بصیرتشان را در کمترین زمان ممکن به منصه ظهور و بروز رساندند و رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند که از این ملت باید تشکر کرد نه یک بار بلکه هزار بار.

فرمانده سپاه استان سمنان گفت: یک مؤلفه مهم وجود دارد و آن بصیرت مردم است که شاهد آن در راهپیمایی 22 بهمن سال گذشته و انتخابات ریاست جمهوری بودیم که بسیار بی نظیر بود.

سردار حسن زاده با اشاره به اینکه یکی از نکاتی که رهبری در آغاز سال 97 فرمودند بحث حمایت از کالای ایرانی است، گفت: از سخنان رهبر معظم انقلاب است که فرموده اند من امیدم در خصوص اقتصاد مقاومتی سپاه و بسیج است تنها نهادی که می تواند اقتصاد مقاومتی را پیاده سازی و محقق کند سپاه و بسیج است؛ بنابراین باید گفت تکلیفی بزرگ بر گردن همه ما پاسداران گذاشته شده است.

وی اظهار داشت: نباید زود قانع شویم در هر موضوع، مکان و زمان و اتفاق و جریانی هر یک از ما نسبت به خود، خانواده و جامعه تکلیف داریم اگر نتوانیم اثرگذار باشیم مسئله داریم؛ بنابراین باید رفتار و کردار و حرکت و عملمان به گونه ای باشد که هر لحظه احساس تکلیف کنیم و به تکلیف خودمان به درستی در همه زمینه عمل کنیم.

فرمانده سپاه استان سمنان با تأکید بر اینکه همه ما باید مطالبه گر باشیم، گفت: مطالبه گری از راه درست و با ابتکار و خلاقیت باید همراه باشد.

سردار حسن زاده اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی که در مشهد در هفته های گذشته بیان فرمودند که مهمترین چالشی که کشور با آن مواجه است؛ چالش ذهنی است چالش هایی همچون اینکه در جامعه افکاری مثل این سخنان که توانمندی نداریم، متوجه ظرفیت های خودمان نیستیم که باید این موضوع و این کلید واژه ها مورد بررسی قرار گیرند.

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها