خبرهای داغ:
گردهمایی تبیین شعار سال ۹۷ در سپاه حضرت ابوالفضل ناحیه اوج برگزار گردید.
کد خبر: ۹۰۰۴۷۰۵
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سپاه ناحیه آوج گردهمایی تبیین شعار سال با موضوع حمایت از کالای ایرانی را در دفتر امام جمعه شهرستان با حضور بسیجیان و پاسداران و سربازان وظیفه برگزار کرد.
حجت الاسلام هاشمی امام جمعه شهرستان آوج در تبیین شعار سال اذعان کرد: موضوع شعار سال باید در راس همه امور قرار گیرد و سایر کارها نیز باید پیرو این امور پیگیری و اجرا گردد.
وی در ادامه ابراز کرد: در کشور مشکلی وجود ندارد که قابل حل نباشد و می توان تمامی مشکلات را با همکاری و همدلی مسئولین و مردم پشت سر گذاشت و حل نمود.
امام جمعه آوج تصریح کرد: باید امید به آینده نیز در دل مردم قوت داده شود زیرا مشکلات وجود دارد ولی نسبت به گذشته کم است و اوضاع زندگی مردم نسبت به قبل بهتر شده است.
این مسئول در ادامه تبیین کرد: توصیه مکرر مقام معظم رهبری در خصوص جوانان می باشد که باید نسبت به این موضوع اهمیت قابل توجهی داده شود.
هاشمی بیان کرد: جوانان سرمایه های بزرگی هستند و درهمه زمینه ها کشور را حمایت کرده اند و در بحث مدیریت نیز باید از این توان و سرمایه استفاده گردد و به جوانان میدان داده شود تا بتوانتد خودشان را اثبات کنند.
امام جمعه شهرستان اوج تاکید کرد: نکته دیگر حمایت از کالاهای ایرانی می باشد که جدا از شعارهای سال قبل نیست و همه این شعار ها در اقتصاد مقاومتی نهفته است و همه باید دست در دست هم به این موضوع مهم بیشتر بپردازیم و تمامی مردم مخاطب این موضوع می باشند و ما طلبه ها و بسیجیان بیشتر از بقیه موظف به انجام آن می باشیم و اگر این کار صورت گیرد همه چیز در اقتصاد کشور، اوضاع معیشت مردم و همچنین بحث سیاست خارجی و غیره حل خواهد شد.
حجت الاسلام هاشمی در بخش پایانی بیانات خود یادآور شد: ما طلبه ها، بسیجیان و پاسداران و..باید به مردم اثبات کنیم که سرباز ولایت و نوکرین این مردم هستیم و خادمین جامعه ایم و در عمل باید اینها اثبات شود و همچنین باید حمایت از ضعفا و مستمندان را بیشتر از پیش در نظر داشته باشیم.
5002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها