سرپرست هیات ژیمناستیک استان مرکزی:

5000 ورزشکار در رشته ژیمناستیک سازماندهی شدند

سرپرست هیات ژیمناستیک استان مرکزی گفت: هم اکنون بیش پنج هزار ورزشکار سازمان یافته در استان تحت فعالیت این هیات قرار دارند.
کد خبر: ۹۰۰۴۷۱۲
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ، مسعود مرشدی سرپرست هیات ژیمناستیک استان مرکزی در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران گفت: با توجه به ظرفیت و استعدادهای بالقوه موجود در ورزش ژیمناستیک استان مرکزی هم در بخش آقایان و هم بانوان، با مشارکت پیشکسوتان و کادر فنی این رشته، آموزش لازم و برنامه ریزی مدون، می توان در میادین مختلف ورزشی افتخارآفرینی کرد.

وی افزود: برای هر تحول علاوه بر شناخت استعدادها، ایجاد انگیزه در ورزشکاران و به کارگیری نیروی متخصص و حمایت مسئولان نیز از الزامات به شمار می رود.

مرشدی تصریح کرد: ورزش ژیمناستیک استان مرکزی از جمله ورزش های با ریشه است که مدتی به علت بی برنامگی مظلوم واقع شده و با مشارکت دستگاه ها و پیشکسوتان این ورزش باید از این شرایط خارج شود.

سرپرست هیات ژیمناستیک استان مرکزی بیان داشت: برای نخستین بار در ژیمناستیک استان مرکزی با هدف تحول و دگرگونی در این رشته ۲۴ کمیته از جمله کمیته استعدادیابی، کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی، کمیته انضباطی، کمیته فرهنگی و اجتماعی و همچنین اتاق فکر و... راه اندازی شده است.

وی تصریح کرد: از ۱۲ شهرستان استان مرکزی، ژیمناستیک در شهرستان های اراک، ساوه و خمین فعال است، همچنین این ورزش در شهرستان های محلات، دلیجان و شازند نیمه فعال بوده و دیگر شهرستان های مرکزی نیز فاقد هیات ژیمناستیک هستند.

مرشدی بیان داشت: هم اکنون بیش پنج هزار ورزشکار سازمان یافته در استان تحت فعالیت این هیات قرار دارند. همچنین ۳۵ داور شامل ۲۵ داور زن و ۱۰ داور مرد و تعداد یکصد مربی شامل ۵۰ مربی زن و ۵۰ مربی با هیات ژیمناستیک استان مرکزی همکاری دارند.

سرپرست هیات ژیمناستیک استان مرکزی در پایان تاکید کرد: انتظار داریم که فدراسیون ژیمناستیک نسبت به هیات این رشته در استان مرکزی توجه بیشتری نشان داده و برخی از تجهیزات مورد نیاز را دراختیار هیات قرار دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار