خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: در جهت احقاق حق و ابطال باطل نیروی خود را به رخ دشمنان اسلام می کشید خدا شما را خار چشم بیگانگان و نور چشم دوستان قرار داده است.
کد خبر: ۹۰۰۴۷۱۵
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بيرجند صبح امروز در  ديدار فرماندهان ارتش مستقر در استان اظهارداشت: فرصت هایی  در گردش روزگار به دست بشر می افتد.

 وی عنوان کرد: خدا کره زمین را به وسیله کوه ها محکم نگاه داشته و برکات خودش را در این زمین به ظهور رسانده است و بر چهار فصل این را تنظیم کرده که واحدهای عمر ما است و هر انسانی به فراخور خواسته هایی که دارد از آن بهره برداری می کند.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه انسانها به تناسب تفاوت در آرمانها متفاوت هستند اما امکانات را خدا برای همه داده داده است افزود:  شروع سال از فروردین است اما در واقعیت از هر زمانی برای بهره بردن از خوان نعمات الهی می توان شروع کرد.

وی ادامه داد: 4فصل سال دارای 4 طبیعت هستند به طور مثال فصل بهار طبیعت خاص خودش را دارد و طبایع بدن انسان بر این اساس تنظیم شده و هر فصلی انسان طبع خاص خودش را دارد.

عبادی خاطرنشان کرد: در هر فصلی متناسب با آن چه غذاهایی می تواند در سلامت انسان تاثیر بگذارد یا چه بیماری هایی ممکن است شیوع پیدا کند.

وی با بیان اینکه سفره برای همه یکسان گسترده شده اما بهره برداری یکسان نیست گفت: از طبیعت فصول، طبیعت مزاج، استفاده از طبیعت اغذیه یا دارو و استفاده از شرایطی که برای تحصیل علم و  درمان و اصلاح امور با هم مرتبط است.

نماینده ولی فقیه در استان ابراز داشت: خود سائلین و درخواست کنندگان که بشر است با هم مساوی نیستند  و یکی سوء استفاده کننده و جاهل و یکی عاقل است و بهره برداری مفید دارد.

وی با بیان اینکه خوش به حال آنهایی که از تمام فصول عمرشان که تنظیم شده با فصول طبیعت است به درستی بهره ببرند گفت: کودکی، جوانی، میانسالی و پیری چهار فصل عمر انسان است و هر یک طبیعتی دارد.

عبادی ادامه داد: خوش به حال شما که در این فرصت زندگی در افتخار بازوی نظامی پیامبران و اولیای خدا هستید و در جهت احقاق حق و ابطال باطل نیروی خود را به رخ دشمنان اسلام می کشید خدا شما را خار چشم بیگانگان و نور چشم دوستان قرار داده است.

وی خطاب به نیروهای ارتشی گفت: شما در کارهای خیر همه مردم شریک هستید. آنچه مهم است تنظیم شخص در نیت او است که برابر آن در همه امور مردم شریک می شود چون هر کاری که در جامعه انجام می شود در سایه امنیت ممکن می شود.

نماینده ولی فقیه در استان اظهارداشت: همه آنهایی که در جهت تدبیر، کارشناسی و اجرایی در چنین مجموعه ای مبارک هستند از بهترین اعمال صالح است که خدا به شما توفیق داده است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها