به همت مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان سمنان (شاهرود)
آزمون ارزیابی پایان دوره آموزشی مهارت افزایی کارشناسان مسئول پهنه سازمان جهاد کشاورزی به میزبانی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان سمنان (شاهرود) برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۰۴۷۱۸
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در شاهرود، در راستای طرح آموزشی مهارت افزایی کارشناسان پهنه سازمان جهاد کشاورزی، آزمون جامع ارزیابی مهارت برگزار شد.
این آزمون با شرکت ۳۷ نفر از کارشناسان پهنه در مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان سمنان (شاهرود) برگزار شد.
این کارشناسان در طی سال ۹۶ دوره‌های آموزشی مهارت افزایی در چند مرحله به میزان ۳۰۰ ساعت مباحث مختلف تخصصی کشاورزی در زمینه شغلی را به صورت عملی و کاربردی آموزش دیدند.
دکتر دزیانیان رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان سمنان (شاهرود) با اشاره به این طرح و آزمون گفت: در طرح نوین ترویج، کارشناسان مسئول پهنه به عنوان خط مقدم انتقال دانش نوین به کشاورزان به صورت شبکه‌ای در عرصه و در کنار کشاورزان حضور دارند و بمنظور افزایش توانمندی و مهارت افزایی تخصصی، دوره‌های آموزشی علمی و کاربردی را در مرکز تحقیقات و آموزش به صورت دوره‌ای و مستمر طی ۸ دوره سه هفته‌ای طی نمودند و در انتها آزمون جامع ارزیابی برگزار و گواهینامه ارزیابی صادر خواهد گردید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها