حسن پور گفت:سال گذشته مجموعه بسیج اصناف کشور درزمینه اقتصاد مقاومتی اقدامات خوبی را صورت داد و سعی کرد در حد توان خود و با تعامل و هماهنگی با سایر بخش‌های اقتصادی، اتفاقات مثبتی را در عرصه اقتصادی رقم بزند.
کد خبر: ۹۰۰۴۷۲۴
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۹

غلامرضا حسن پور مسئول سازمان بسیج اصناف در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، تحقق شعار سال را وابسته به تلاش و عزم همگانی در جهت حمایت از تولید ملی دانست و اظهار داشت: سال گذشته مجموعه بسیج اصناف کشور درزمینه اقتصاد مقاومتی اقدامات خوبی را صورت داد و سعی کرد در حد توان خود و با تعامل و هماهنگی با سایر بخش‌های اقتصادی، اتفاقات مثبتی را در عرصه اقتصادی رقم بزند.

وی در ادامه گفت: از ابتدای سال ۹۷  باهمت معاونت اجتماعی قوه قضائیه، وزارت صنعت، معدن و تجارت و اتاق بازرگانی ایران پویش ملی حمایت از کالای ایرانی ایجاد شد و بسیاری از افراد شاخص کشور در این کمپین عضو شدند و روز به روز در حال گسترش است.

مسئول سازمان بسیج اصناف با بیان اینکه به زودی همه استان‌ها در این زمینه فعال می شوند، افزود: این کمپین باهدف هم‌افزایی و هماهنگی هر چه بیشتر بین کمپین‌های حامی تولید ملی نظیر "آری به تولید ملی" و "پای‌کار کالای ایرانی" تشکیل‌شده است که در جریان برگزاری این کمپین مشکلات تولید داخلی نیز احصا می‌شود.

ارسال نظرات