خبرهای داغ:
رئیس شورای شهر همدان عنوان کرد

تکریم ایثارگران و رزمندگان از مهمترین برنامه‌های شورا و شهرداری همدان

رئیس شورای شهر همدان گفت: تکریم ایثارگران و رزمندگان از مهمترین برنامه‌های شورا و شهرداری است تا پاسدار ارزش‌های مقدسی باشیم که شهیدان معزز جان‌های خود را نثار آن کردند.
کد خبر: ۹۰۰۴۷۶۷
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۴

تکریم ایثارگران و رزمندگان از مهمترین برنامه‌های شورا و شهرداری همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، ابراهیم مولوی در آیین ادای احترام به مقام شهدا در همدان اظهار داشت: اعضای شورای شهر همدان کار خود را به طور رسمی در سال جدید با تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی(ره) و شهدای والامقام آغاز کردند.

وی هدف از این اقدام را پاسداشت فرهنگ ایثار و شهادت بیان کرد و گفت: قصد داشتیم در شروع فعالیت های شورا در سال جدید با آرمانهای امام (ره) و شهداء عهدی دوباره ببندیم و سرلوحه برنامه هایمان فرهنگ ایثار و شهادت و پاسداشت فرهنگ غنی اسلامی باشد.

رئیس شورای شهر همدان اظهار کرد: به تعبیر امام راحل خون شهیدان تا ابد به جهانیان درس مقاومت داده است و خدا می‌داند که راه و رسم شهادت کورشدنی نیست و این ملت‌ها و آیندگان هستند که به راه شهیدان اقتدا خواهند کرد و همین تربت پاک شهیدان تا قیامت مزار عاشقان و عارفان و دلسوختگان و دارالشفای آزادگان خواهد بود.

وی شهادت را والاترین درجه ایثار و عینی‌ترین نمود عشق به وصال معشوق و معبود دانست و افزود : شهادت، ایثارگری در راه ارزش هاست و زنده نگهداشتن یاد و راه شهدای انقلاب و دفاع مقدس وظیفه اصلی مردم و مسئولان است.

مولوی با اشاره به فداکاری و جانبازی‌های ایثارگران و شهدا اضافه کرد: همه ما مدیون فداکاری‌ها و جانفشانی‌های شهداء و ایثارگران هستیم و باید رهرو این بزرگوارن باشیم.

وی گفت: تکریم ایثارگران و رزمندگان از مهمترین برنامه‌های شورا و شهرداری است تا پاسدار ارزش‌های مقدسی باشیم که شهیدان معزز جان‌های خود را نثار آن کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات