خبرهای داغ:
فرمانده سپاه بستان آباد:

عملی کردن منویات رهبری تنها راه نجات اقتصاد کشور است

فرمانده سپاه بستان آباد در جمع کارکنان و سربازان سپاه این ناحیه با تاکید بر تحقق کامل شعار سال حمایت از کالای ایرانی عملی کردن فرمایشات رهبری انقلاب اسلامی را تنها راه نجات بخش اقتصاد از بحران عنوان کرد.
کد خبر: ۹۰۰۴۷۶۸
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسین محمدی درایت و بصیرت رهبری انقلاب اسلامی را بی بدیل خواند و گفت: نامگذاری سال 97 به نام حمایت از کالای ایرانی نشانگر دغدغه مندی رهبری نسبت به مسائل اقتصادی و اشتغال جوانان است.

 وی با تاکید بر لزوم استفاده از کالاهای ایرانی، کارگر ایرانی را مستحق داشتن شغلی مطمئن و زندگی توام با آرامش دانست که همه این ها با خرید کلای ایرانی و اعتماد به محصولات وطنی محقق خواهد شد.

محمدی خرید کالاهای ایرانی در نیروهای مسلح را یک اصل برشمرد و با توصیه به مردم برای خرید کالای ایرانی عزت و اقتدار کشور را در چرخیدن چرخ های اقتصاد و تولید داخلی بیان کرد.

فرمانده سپاه بستان آباد فرهنگ سازی و گسترش گفتمان اقتصاد مقاومتی در جامعه را نیازمند همکاری و مشارکت همه دستگاه ها و نهادها و مشارکت مردم دانست تا با خرید و اعتماد به کالاهای داخلی در مقابل تهدیدات و تحریم های دشمنان مقاومت کنیم و استقلال و آزادی کشور را در دنیا به نمایش بگذاریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها