شهردار تبریز در جلسه شورای شهر:

افزایش گردشگران نوروزی نتیجه تبلیغات تبریز 2018 بود

شهردار تبریز در جلسه شورای شهر این کلان شهر، گفت: در سال گذشته تبلیغات زیادی در خصوص تبریز 2018 انجام گرفت که نتایج آن را در افزایش 40 درصدی میزان گردشگران نوروزی شاهد بودیم.
کد خبر: ۹۰۰۴۷۷۲
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مهندس شهین باهر بیان کرد: افزایش 40 درصدی گردشگر و همچنین پرشدن 80 درصد ظرفیت هتل ها و مکان های اقامتی نشانگر اثرگذاری تبلیغات انجام گرفته حول محور تبریز 2018 و جذب توریست بوده است.

وی ادامه داد: مطمئنا در تابستان امسال بالای 120 درصد ظرفیت هتل ها مسافر و توریست خواهیم داشت که این مسئله نوید گر این است که بحث گردشگری جای خود را در شهر باز می کند.

شهین باهر با بیان اینکه هم مردم تبریز و هم تمامی دستگاهها و ارگانها در عید پای کار بودند و فعالیت خوبی در استقبال از گردشگران و مهیمانان نورزی صورت گرفت، تصریح کرد: در طول ایام عید مجموعه های شهرداری فعالیت های زیادی انجام دادند و تمامی مجموعه ها در راستای تبریز 2018 و استقبال از میهمانان فعال بودند.

شهردار تبریز در ادامه در خصوص تصویب بودجه اظهار داشت: مسلما تعدادی از اعضای شورا که سابقه کار در شهرداری دارند، می دانند که فصل کاری تبریز چند ماه است. چون بودجه یک دوازدهم است نمی توانیم کار عمرانی و پروژه عمرانی را شروع کنیم فصل کاری ما کوتاه است. اگر قرار به بررسی تبصره های دائمی باشد زمان زیادی برای تصویب بودجه هدر می رود.

وی تاکید کرد: با بودجه یک دوازدهم نمی توانیم کار عمرانی انجام دهیم. هر ساله تبصره های دائمی به آگاهی شهروندان می رسد. به همین دلیل از شورای شهر می خواهم سریعا موضوع بودجه امسال را در شورا تصویب کنند تا بتوانیم فعالیت  های عمرانی را آغاز کنیم.

شهردار تبریز در ادامه حول قضیه قطع درختان زعفرانیه گفت: آیا قاضی محترم دادگاه بر اساس نامه های مردم و شهروندان نمی دانست که در ماجرای زمین های زعفرانیه تبریز  ده ها درخت وجود دارد.

شهین باهر با اشاره به اینکه شهرداری از باب اینکه کمیسیون اعلام کرده است، آن مکان باغ بوده است، افزود:  شهرداری خودش اجازه ندارد بدون مجوز درخت را از جای خود تغییر دهد، ما شکایت کرده ایم و مصر هستیم که فضای سبز را برگردانیم.

وی با بیان اینکه  از اعضای شورا و بقیه دستگاه ها خواهش می کنم از یاد نبریم که این درختان توسط شهرداری کاشته شده است، گفت: مگر می شود از نابودی زحمات سالیانه کارکنان و درختانی که خودمان کاشته ایم ناراحت نباشیم.

شهین باهر در ادامه بیان کرد: نمی خواهم به گذشته ها برگردم نباید مانند گذشته از تریبون ها استفاده تبلیغاتی بکنیم.

وی تصریح کرد: حکم قطع درختان با حضور نیروی انتظامی و یگان ویژه صورت گرفته است.اشک و اندوه مردم نیز از شدت ناراحتی این جریان، نتوانست جلوی قطع اشجار را بگیرند.

شهرداری کلانشهر تبریز با بیان اینکه این زمین تحویل شهرداری داده شده بود و پرونده در دادگاه است، اظهار داشت:  اگر پرونده ما که حکم قطعی ندارد را به سمت توافق ببریم، اعلام می کردند که تبانی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار