مدیرکل حوزه هنری استان لرستان :
مدیرکل حوزه هنری استان لرستان گفت: سینما فلسطین بروجرد با هزار و 24 صندلی در 6 ماهه اول سال جاری مجدداً فعالیت خود را از سر می‌گیرد.
کد خبر: ۹۰۰۴۷۸۷
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، محمد امیدی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان لرستان  با اشاره به اینکه در هفته هر انقلاب اسلامی که مصادف است با سالروز شهادت شهید سیدمرتضی آوینی،برنامه‌های متنوعی  در لرستان در نظر گرفته شده است.بیان کرد: هنر انقلاب اسلامی پیشاپیش و قبل از پیروزی انقلاب اسلامی نمود پیدا کرده است و امروز ما به دنبال تبیین هنر انقلاب اسلامی هستیم.

وی افزود: امسال در هفته هنر انقلاب اسلامی دیدار و تجلیل از خانواده شهدای هنرمند رونمایی از  کتاب ریفورم اولین کتاب کاریکاتور در استان لرستان را خواهیم داشت.

مدیرکل حوزه هنری استان لرستان با بیان اینکه تا پایان فصل بهار 3 آلبوم موسیقی که یکی از آن‌ها بنام از "مخملکوه تا چخماق" اثر استاد ایرج رحمانپور است رونمایی خواهد شد.گفت: سینما فلسطین بروجرد با هزار و 24 صندلی در 6 ماهه اول سال جاری مجدداً فعالیت خود را از سر می‌گیرد.

وی  عنوان کرد: کتاب بلدچی با استقبال خوبی مواجه شد و جلد دوم آن نیز به‌زودی آماده می‌شود و این در حالی است که جلد اول آن نیز به چاپ دوم رسیده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات