فرماندار شهرستان نمین:با هماهنگی انجام شده با میراث فرهنگی و شهرداری نمین پیام‌های تبلیغاتی نوشته شده در دیواره مقبره پیربدرالدین پاکسازی و توسعه فضای سبز را در این محوطه را به همت شهرداری شاهد خواهیم بود.
کد خبر: ۹۰۰۴۷۸۹
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۴
پاکسازی دیواره مقبره  شیخ بدرالدین
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت‌الاسلام اکبر قیامی بعد از ظهر امروز در نشست با فرماندار شهرستان نمین اظهار داشت: تربیت حافظان قرآن یکی از برنامه‌های مهم اوقاف در استان بوده که در همین راستا در سال گذشته توانستیم شاهد تربیت ۶ هزار حافظ در سطح استان باشیم. وی بیان کرد: تربیت حافظان قرآنی که از موارد مورد تاکید مقام معظم رهبری و از برنامه‌ها و اولویت‌ها بوده امسال نیز تداوم داشته و تلاش می‌کنیم تا این تعداد را به هشت هزار حافظ تا پایان سال افزایش دهیم که در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل از استقرار پنج هزار مستاجر در املاک وقفی استان خبر داد و افزود: این املاک در راستای تحقق نیات واقفان اجاره داده شده و درآمد‌های حاصل از آن براساس نیت واقفان برای امور عام‌المنفعه و درمان بیماران صعب‌العلاج هزینه می‌شود.

قیامی با اشاره به ثبت ۵۶۵ موقوفه در سطح استان اردبیل تصریح کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده یک نماینده برای اداره امور وقف شهرستان نمین تعیین شده که در روز‌های آینده شاهد راه‌اندازی نمایندگی اوقاف و امور خیریه در این شهرستان خواهیم بود تا فعالیت در این حوزه به شکلی منسج‌تر نجام شود.

فرماندار شهرستان نمین نیز در این نشست گفت: در راستای راه‌اندازی و آغاز فعالیت اداره اوقاف شهرستان نمین کمک‌های مالی انجام و نیز تجهیزات مورد نیاز تامین می‌شود که برای آغاز فعالیت این نهاد به صورت موقت یک ساختمان در نظر گرفته شده است.

عاطف ناصری با تاکید بر احیای بافت ساختار تاریخی و فرهنگی نمین اظهار کرد: با هماهنگی انجام شده با میراث فرهنگی و شهرداری نمین پیام‌های تبلیغاتی نوشته شده در دیواره مقبره پیربدرالدین پاکسازی و توسعه فضای سبز را در این محوطه به همت شهرداری شاهد خواهیم بود.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار