مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری لرستان از آمادگی شرکت آب و فاضلاب برای مقابله با تنش آبی در شهرهای استان علی الخصوص کوهدشت خبرداد.
کد خبر: ۹۰۰۴۷۹۳
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حمیدرضا کرموند امروز در جلسه مدیریت بحران از آمادگی شرکت آب و فاضلاب برای مقابله با تنش آبی در شهرهای استان علی الخصوص کوهدشت خبرداد و عنوان کرد: به دلیل افت سطح چاه‌های آب شهر کوهدشت و کاهش شدید نزولات آسمانی باید برای مقابله با افت فشار و کمبود آب احتمالی و در مجموعه باید با شرایط کم آبی سازگاری مناسبی در نظر گرفته و در فصل تابستان آماده شویم.

وی گفت: علاوه بر تکمیل خط انتقال آب در منطقه هزار منی عبدولی به شهر کوهدشت شامل تجهیز 5 حلقه چاه آب، اجرای 15 کیلومتر خط انتقال و احداث یک باب مخزن، تعداد 6 حلقه چاه آب حفای شده وارد مدار می‌شوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری لرستان عنوان کرد: اکنون 6 حلقه چاه و اجرای 5 کیلومتر خط انتقال  واقع در تنگ پریان حفاری شده که با بهره‌برداری از آن 200 لیتر بر ثانیه به ظرفیت تامین آب شهر کوهدشت اضافه می‌گردد.

کرموند همچنین به احداث و بهره‌برداری از یک باب مخزن اضطراری در منطقه بابا قلی اشاره و از احداث اینگونه مخازن در سایر شهرها خبرداد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات