امام جمعه مراغه:

حمایت از کالای ایرانی اهتمام عموم مردم را می طلبد

عضو خبرگان رهبری با اشاره به نقش بی بدیل خانواده ها در ترویج فرهنگ استفاده از کالای وطنی گفت: فرهنگ استفاده از کالای ایرانی باید در جامعه نهادینه شود که این امر موجب توسعه صنعت و تولیدات داخلی و اشتغالزایی است.
کد خبر: ۹۰۰۴۸۲۴
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی در جمع طلاب حوزه های علمیه مراغه افزود: حمایت از کالای ایرانی، زمینه ساز رونق بخش تولید، رشد اقتصادی، اشتغال زایی و رفع معضل بیکاری در کشور خواهد شد.
وی ادامه داد: حمایت از کالای ایرانی مستلزم فرهنگ سازی و نیز مشارکت مسئولان و خانواده ها در استفاده از تولیدات ساخت داخلی است.
حجت الاسلام پورمحمدی با بیان اینکه تحقق شعار 'حمایت از کالای ایرانی' نیازمند همراهی مصرف کننده و تولیدکنندگان است، اضافه کرد: برای این منظور، خرید و استفاده از کالای ایرانی در کنار کیفیت بخشیدن به تولیدات داخلی ضروری است.
امام جمعه مراغه با تاکید بر لزوم ارتقای کیفیت تولیدات داخلی از سوی تولیدکنندگان گفت: این امر ضرورتی اجتناب ناپذیر برای رقابت با کالاهای مشابه خارجی است.
وی افزود: ارتقای کیفی تولید ایرانی لازمه رقابت با کالای مشابه خارجی است از این رو تولیدکنندگان و مسئولان باید با برنامه ریزی های مناسب و نظارت های کافی در این راستا اهتمام بیشتری داشته باشند.
حجت الاسلام پور محمدی با اشاره به ضرورت فرهنگ سازی برای خرید اجناس تولید داخل ادامه داد: خرید کالاهای خارجی که مشابه آن در داخل کشور تولید می شود، جایز نیست.
وی اضافه کرد: برای ارتقای سطح کیفی محصولات و کالاهای داخلی باید با خرید کالاهای ایرانی، تولید کنندگان را در راستای ارتقای دانش و فناوری های تولیدی یاری کنیم که این امر زمینه ساز رونق تولید و اشتغال زایی برای جوانان این مرز و بوم خواهد شد.
حجت الاسلام پور محمدی با بیان اینکه تکیه بر توان داخلی و خودکفایی راه نجات کشور از معضلات و مشکلات اقتصادی است افزود: تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی با ارتقاء زیرساخت ها و حمایت از تولیدکنندگان ممکن خواهد بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار