خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
مهدی فقیه در حاشیه دیدار با خانواده شهید شاخص بسیج هنرمندان فارس؛
مهدی فقیه در دیدار با خانواده شهید شاخص بسیج هنرمندان فارس گفت: شخصاً تجربه راه‌اندازی موزه شهدا در شیراز را هرگز فراموش نمی‌کنم.
کد خبر: ۹۰۰۴۸۴۰
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از شیراز، هنرمند شیرازی، مهدی فقیه به همراه جمعی از اعضای ستاد بزرگداشت هفته هنر انقلاب اسلامی با خانواده شهید شاخص بسیج هنرمندان فارس، شهید هاشم خوش‌اندام دیدار کردند.

فقیه در این دیدار با بیان اینکه  خانواده شهید خوش اندام خانواده‌ای خوش‌نام و خوش سابقه هستند که زندگی خویش را در پرتو عشق به حضرات اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام گذرانده و از این طریق کسب آبرو کرده‌اند افزود: در گذشته همه ما در جلسات مذهبی هفتگی که در خانه‌ها برگزار می‌شد شرکت می‌کردیم و پدربزرگ و پدر این شهید والامقام نیز از جمله چهره‌های مخلص و حاضر در این جلسات بودند که در آن عشق به حضرت امام حسین(ع) جریان داشت.

این هنرمند شیرازی تصریح کرد: شهدای عزیز ما بالاترین اسوه شهادت را که حضرت سیدالشهدا امام حسین(ع) بوده به عنوان اسوه و الگوی خویش قرار دادند. ما نیز در زندگی برکت‌های زیادی از شهدا دیده‌ایم و شخصاً تجربه راه‌اندازی موزه شهدا در شیراز را هرگز فراموش نمی‌کنم.

وی افزود: قبلاً هم گفته‌ام که قرار بود یکی از بزرگان بازیگری نقشی را که در هور در آتش ایفا کردم اجرا کند اما عزیزالله حمیدنژاد کارگردان اثر به جای عزت‌الله انتظامی مرا برای آن اثر انتخاب کرد و من معتقدم شهدا در ازای خدمت به خودشان این نقش را به من دادند.

این هنرمند پیشکسوت گفت: این که افرادی مثل شهید اوینی به این جایگاه و مقام می‌رسند مسئله مهمی است اما آنان بیهوده به این جایگاه نرسیده‌اند بلکه حسن خلق و سلوک و رفتار مردم‌دارانه و انسانی آنان در تعالی شان در این مسیر نقش داشته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها