تجلیل از دبیران فعال اقامه نماز دستگاههای اجرایی استان

در مراسمی از دبیران فعال اقامه نماز دستگاههای اجرایی کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد.
کد خبر: ۹۰۰۴۸۴۵
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۶
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندارتجلیل از دبیران فعال اقامه نماز دستگاه‌های اجرایی استان در این مراسم گفت: برگزاری نماز جماعت در اداره‌ها موجب ترویج فرهنگ نماز و تقویت بنیه دینی و معنوی کارکنان می‌شود.
نظری برگزاری نماز جماعت در اداره‌ها را زمینه ساز ارائه خدمات مطلوب به مردم، تکریم بهتر ارباب رجوع و تقویت وجدان کاری کارکنان دانست و افزود: باید با برنامه ریزی صحیح و فرهنگ سازی و همچنین تبلیغ اثرات معنوی و اهداف والای نماز زمینه مشارکت خودجوش کارکنان در نماز جماعت را فراهم کرد.
دبیر ستاد اقامه نماز استان هم گفت: در این مراسم از ۲۸ نفر از دبیران اقامه نمازدستگاه‌های برتر در زمینه برگزاری نماز جماعت تجلیل شد.
چراغ زاده افزود: این دستگاه‌ها در خصوص فعالیت آن‌ها در ترویج نماز جماعت و همچنین فعال بودن نماز جماعت به صورت مستمر از سوی کارشناسان و ارزیابان به عنوان دستگاه‌های برتر سال ۹۵ معرفی و امروز در این مراسم از دبیران اقامه نماز این ادارات تجلیل شد.
وی ادامه داد: در این مراسم فرم‌های خود ارزیابی دبیران اقامه نماز دستگاه‌های اجرای برای سال ۹۶ بینتجلیل از دبیران فعال اقامه نماز دستگاه‌های اجرایی استان آنان توزیع و پس از ارزیابی کارشناسان دستگاه‌های برتر در سال ۹۶ نیز انتخاب می‌شوند.
چراغ زاده از ابلاغ برنامه‌های ستاد اقامه نماز در سال ۹۷ در آینده نزدیک خبر داد و اضافه کرد: با توجه به فراگیر بودن برنامه‌های ستاد اقامه نماز، امسال مانند سال گذشته برنامه‌های این ستاد از مهد‌های کودک آغاز و در مدارس، دبیرستانها، دانشگاه‌ها و حتی حوزه‌های علمیه و در بین خانواده‌ها نیز اجرا می‌شود.
وی با بیان اینکه اجلاس سالانه ستاد اقامه نماز سال ۹۶ که قرار بود ۱۳ اسفند برگزارشود به خاطر حادثه سقوط هواپیمای‌ای تی آر ۷۲ برگزار نشد افزود: این اجلاسیه در سال جاری از سوی استانداری و با هدف تکریم و تجلیل از عوامل برگزاری نماز جماعت در مساجد برگزار می‌شود.
در پایان این مراسم با اهدا لوح سپاس از زحمات دبیران اقامه نماز ۲۸ دستگاه اجرایی تجلیل شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار