خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصرشیرین از بازدید حدود 17 هزار نفر از مناطق عملیاتی این شهرستان در ایام نوروز امسال خبر داد.
کد خبر: ۹۰۰۴۸۴۶
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصرشیرین از بازدید حدود 17 هزار نفر از مناطق عملیاتی این شهرستان در ایام نوروز امسال خبر داد.

 

سرهنگ مراد علی حسنی اظهار داشت: این افراد بصورت عموم و یا در قالب کاروان های راهیان نور از این مناطق بازدید کرده اند.

 

وی  یادآور شد: از این تعداد افراد هشت هزار و 765 نفر برادر و هشت هزار و 143 نفر خواهر بودند که از سراسر کشور از مناطق عملیاتی این شهرستان بازدید کردند.

 

وی گفت: مناطق عملیاتی معراج شهدا، نمایشگاه جلوه های ایثار، جبهه شهید بهشتی، رزمگاه شهدا، مسجد مهدیه، منطقه سومار، نقطه صفر مرزی خسروی، بوستان بسیج و بیمارستان مخروبه بازمانده از دوران دفاع مقدس را از مناطق عملیاتی این شهرستان عنوان کرد که مورد بازدید کاروان های راهیان نور و عموم مردم قرار گرفته است.

 

وی اضافه کرد:  نمایشگاه جلوه های ایثار واقع در پنج کیلومتری جاده قصرشیرین دارای بیشترین شمار بازدید کننده در این مدت بوده است.

 

وی  برپایی ایستگاه صلواتی، پستهای امدادی، نمایشگاه کتاب، فضاسازی فرهنگی و اسکان رایگان را از جمله خدمات ارائه شده به بازدید کنندگان مناطق عملیاتی قصرشیرین عنوان کرد.

ارسال نظرات